+++ Kérj egy Reggeli feketét! Heti háromszor küldjük neked. Nem linkgyűjtemény: olvasmány. +++
2021. február 12. 12:18
Bringaút nem lesz, új fák igen.
2020. november 27. 12:18
Ha kíváncsi vagy, hogy melyik magyarországi párttal értesz legjobban egyet környezeti kérdésekben, akkor neked szól a Vokskabin új tesztje!
2020. október 8. 11:16
A második hullám elérte a budapesti kerékpárosforgalmat is.
2020. szeptember 15. 07:07
Állandósítják a nagykörúti bringasávokat, a tavasszal felfestett ideiglenes megoldások helyett úgy alakítanák át őket, hogy hosszabb távon is fenntarthatók legyenek. Körbetekertünk a Nagykörúton, hogy megtudjuk, milyen most biciklivel közlekedni Budapest egyik legforgalmasabb útján.
2020. augusztus 7. 07:04
Biztonságban vannak-e a biciklisek attól, hogy odafestettek egy sárga sávot? Örüljünk-e az új bringasávoknak, vagy azért még van hova fejlődni? Mit lehet tenni, ha egyszer csak hirtelen véget ér egy bicikliút? Bringásokat és szakértőket kérdeztünk az új budapesti bringasávokról. Videó!
2020. július 22. 07:04
Nemcsak Nyugat-Európában, de a régióban is több, kiemelkedően sikeresen működő közbiciklirendszer van már: a nehéz, kényelmetlen, bonyolult és drága Bubik a járvány előtt nem tartoztak közéjük, de most a városvezetés újragondolja az egész rendszert. Regionális példákon keresztül mutatjuk meg, merre lenne érdemes elindulni.
2020. június 19. 20:51
Miért nincsenek kihasználva az új budapesti biciklisávok? Mit kéne tenni ahhoz, hogy többen üljenek kerékpárra? Az előrelépést sajnos a pártpolitika is hátráltatja. Biczók Pétert, a Város és Mobilitás Intézet igazgatóját kérdeztük.
2020. június 11. 15:55
Az autósok ettől sem fognak repesni, hiszen az amúgy is zsúfolt Hegyalján így csak egy sáv marad nekik. A tömegközlekedők viszont annál inkább örülhetnek.
2020. június 6. 19:32
A Szigetköz keresztül-kasul bringázható és evezhető, van itt igazi látványpékségtől váron és kastélyokon át termálfürdőkig csomó minden, ráadásul a határok megnyitásának köszönhetően óvatosan átnézhetsz Pozsonyba és a Fertő-tóhoz is!
2020. május 2. 20:45
Hétvégén annyian bringáztak a Dunakanyarban, hogy ott kábé minden járványügyi intézkedés bedőlt. Vagy a járvány, vagy mi nem vagyunk elég fontosak a kormányunknak ahhoz, hogy ezt meglépjék. De nem tudtam rájuk haragudni.
2020. április 23. 15:09
A május 1-i háromnnapos hétvégére is az önkormányzatok dönthetnek róla, milyen plusz korlátozásokat vezetnek be a koronavírus miatt. A Magyar Kerékpárosklub ezért szeretné elérni, ne tereljék az minden szempontból rosszabb autókhoz a közlekedőket az elvileg minden egészségügyi elvárásnak megfelelő bicikliktől.
2020. március 26. 19:24
Bizonyos utcák és útszakaszok autók elől való lezárása segíthet a koronavírus elleni távolságtartás biztosítása érdekében is.
2020. március 19. 16:33
A koronavírus miatt havi száz forintért lehet most használni a budapesti közbringákat, de mennyien éltek a lehetőséggel és lesz-e árcsökkenés a járvány után? Megkérdeztük a BKK-t!
2020. március 16. 14:29
Biciklin a szabad levegőn, a nyomasztó tömegből kiszakadva, vírusoktól védettebben lehet közlekedni, kampányol a járvány alatti bringás közlekedésért a Magyar Kerékpárosklub, amelynek szóvivője, Halász Áron bővebben is elmondta az Azonnalinak, miért is érdemes metrózás helyett bringázni.
2020. január 16. 08:55
Hogyan jön ki a fővárosi támogatás nélkül a Giro d'Italia? Tényleg van turisztikai haszna egy ekkora bicikliversenynek? Mi történik épp a Fideszben, esetleg min kéne változtatni? Ült-e már a felcsúti kisvasúton? És ki a legsportosabb fideszes? Ezekre is válaszolt az aktív kikapcsolódás fejlesztéséért és népszerűsítéséért felelős kormánybiztos, Révész Máriusz az Azonnalinak. Interjú!
2019. december 8. 19:21
A brit miniszterelnöknek is feltették a kérdést, amivel már elődjéből is sikerült hülyét csinálni. Most Johnson úgy válaszolt, hogy ez a legcsibészebb dolog, amit hajlandó is bevallani.
2019. július 25. 07:19
Csupán négyszázötven kilométerre van Budapesttől, de mintha ötven évvel előrébb járna: valamit Ljubljana nagyon jól csinál, és bizony a magyar fővárosnak sem ártana tőle ellesni egy s mást. Szinte ingyenes közbringarendszer, emberközpontúság, autómentes sétálóbelváros és rendszerszintű gondolkodás – ez jellemzi a legjobban Ljubljanát, ahová nemcsak urbanistáknak érdemes mielőbb ellátogatnia.
2019. június 25. 14:13
Ősszel olyan hangadókat lehet választani, akik elkezdik a parasztok érdekeit képviselni ott, ahol a mindenhonnan az utolsó dollárt is begyűjteni akaró kormány simán megbénítja a saját belvárosát egy filmforgatás miatt.

összesen: 24 db | 18 db/oldal

1 2