Budapest
Szijjártó Péter nem is lehetne boldogabb, újraindul a Peking-Budapest közvetlen járat
Szijjártó Péter nem is lehetne boldogabb, újraindul a Peking-Budapest közvetlen járat

A külgazdasági és külügyminiszter szerint ez komoly jelentőséggel bír a magyar gazdaság szempontjából is.

Horvát képviselő: Orbán megtévesztette a horvát miniszterelnököt
Horvát képviselő: Orbán megtévesztette a horvát miniszterelnököt

Troskot szerint a magyarok Horvátországon fognak nyerészkedni.

A Fidesznek azért nem kell Horn Gyula utca, mert megvédte a pártállamot, a Munkáspártnak meg azért, mert nem
A Fidesznek azért nem kell Horn Gyula utca, mert megvédte a pártállamot, a Munkáspártnak meg azért, mert nem

A budapesti Horn Gyula utca terve nem csak a jobboldalon kavart komoly vihart, hanem a szélsőbaloldalon is.

Szele András
Közösségi közlekedéssel a torlódások ellen! Kedvenc mantránk és ami mögöttük van

Azt hiszem, egyetérthetünk abban, hogy Budapest közlekedése fejlesztésre, felújításra, sok szempontból újragondolásra szorul. Budapesten a legmodernebb megoldások mellett rég elavult, több évtizede is korosnak számító építmények, járművek is vannak, ami egyébként a közlekedés forrásigényessége miatt világjelenség, csak szerencsésebb helyeken a fenntartás minőségibb és a felújítás gyakoribb. Valószínűleg eddig tartott azon dolgok sora, amiben többé-kevésbé általános az egyetértés.

Vučić Facebook-posztban méltatja Szijjártót és Orbánt, újabb közös projektek jönnek Szerbiával
Vučić Facebook-posztban méltatja Szijjártót és Orbánt, újabb közös projektek jönnek Szerbiával

A magyar külügyminiszter szerint a két ország minden eddiginél jelentősebb és széleskörűbb energetikai megállapodást ír alá.

Zöldi Péter
A pesti alsórakpart átalakítása és az élettér újragondolása

A dugó konstans. Nem mindegy azonban, hogy a város közterületeinek mekkora részét használjuk fel ennek az egyensúlyban lévő dugórendszernek a tárolására, hiszen feleakkora területen a lég- és zajszennyezés is feleakkora lesz, nem is beszélve a felesleges, egyéb városi funkciókat kiszorító helyfoglalásról. Nem igazak tehát azok a félelmek, amelyek a rakpart gyalogosok számára történő megnyitásával párhuzamosan elviselhetetlen állapotokat vizionálnak más, párhuzamos útvonalakon.

Hitelesek-e a pesti gettó fényképei?
Hitelesek-e a pesti gettó fényképei?

Jevgenyij Ananyjevics Haldej, a szovjet hadsereg fotósa több fontos, a pesti gettó tragédiáját megörökítő fotót készített 1945 januárjában Budapesten. A képek hitelessége azonban vitatott.

Szele András
Zárjuk le a pesti alsó rakpartot!

Javaslom mindenki töltsön 15 másodpercet azzal, hogy a) ha híve a rakpart átalakításának, akkor elképzel egy autóst, aki ma itt próbál átevickélni a városon és tényleg minden más útvonal is hasonlóan reménytelen b) ha ellenzi ezt a változást, akkor képzelje el, hogy lesétál a Dunához egy évben kétszer ugyanitt. Milyen érzés volt?

Bazsó Bálint
Az autózás nem szabadságjog

Az autós forgalom korlátozása a budapesti rakparton nem hadüzenet, Budapest közlekedésének fejlesztése pedig nem osztályharc, hanem szakmai kérdés.

Megtudtuk: csak 2,6 milliárd forintért kellene garanciát vállalnia a kormánynak a jégkorong VB miatt
Megtudtuk: csak 2,6 milliárd forintért kellene garanciát vállalnia a kormánynak a jégkorong VB miatt

Ez töredéke annak, amit az elmúlt időszakban sporteseményre fordítottunk közpénzből, ráadásul vissza is fizetné a Magyar Jégkorong Szövetség.

1 2 3