+++ MIBEN FEJLŐDJÜNK, MIRŐL ÍRJUNK? MONDD EL A VÉLEMÉNYEDET AZ AZONNALIRÓL! +++
Szerző: Hutter Marianna
2019. április 29. hétfő, 08:24
Több pénzért hirdettek Facebookon a brexit-ellenesek az elmúlt hét hónapban, mint a kilépést pártolók.

Harmadával többet költenek Facebook-hirdetésekre a brexitet – magyar szóval a brilépést – ellenző csoportok – derül ki a Politico összesítéséből. A lap tavaly októbertől idén április 20-ig vizsgálta a kiadásokat.

 

Ez azt jelenti, hogy a két legnagyobb Anglia EU-ban maradását szorgalmazó szervezet – a People’s Vote UK és a Best for Britain – 

 

több mint 750 ezer fontot fordított a vizsgált időszak alatt, ami közel 280 millió forintnak felel meg.

 

Ezzel szemben a brilépéspártiak csak kevesebb, mint 500 ezer fontot (186 millió forint) fizettel hirdetésre a közösségi oldalon. Utóbbi összeget olyan szervezetek hozták össze, mint a Britain’s Future és a Nigel Farage által nemrégiben alapított Brexit Párt. Utóbbi egyébként csak áprilisban eddig húszezer fontot (közel 7,5 millió forint) költött Facebook-reklámra.

 

Jelen állás szerint október 31-ig kellene elhagynia az Európai Uniót a briteknek.

 

FOTÓ: European Parliament

 

comments powered by Disqus
Hírszolgáltatás

Az Azonnali úgy tudja: a Márki-Zay Péter mozgalmát erősítő Lukácsi Katalin még csak egyéni választókerületben sem fog indulni Szolnokon.

Egy új felmérés szerint az Egyesült Királyságban élő kelet-európai származású diákok többsége bizonytalanságot érez a brexit miatt.

Aki „vitathatatlan” bizonyítékkal áll elő arról, hogy Bielefeld nem létezik, megkapja a pénzt.

2020-tól kezdve három éven át segítenék Marokkót, Etiópiát és Malit, hogy helyi fejlesztésekkel előzzék meg a migrációt.

Csomagolásmentes sarok, kevesebb műanyagszemét, több friss termék, szép célok, de vajon megvalósíthatóak?

A hét kérdése

Egy 34 millió forintos adakozás még bőven nem elég, de nekünk van pár ötletünk arra, hogy mivel lágyíthatná meg Tiborcz szeretett nemzetünk szívét!

Azért ide elnéznénk

Figyelemfelhívó bringatúra Budapestről Szentendrére augusztus 24-én délelőtt.

Beszéddel is készül. Augusztus 24-én, a pesti Jelen bisztróban.

Dumbledore wouldn't let this happen. Augusztus 31-én délután, Budapesten.

Gellért Ádám ad elő a Clio Intézet estjén szeptember 4-én.

Tokaj-Hegyalja legszebb falujában szeptember 13-án végig lehet kóstolni a helyi borászatok legjobb borait.

Ezt is szerettétek

Mire elég, ha Zuzana Čaputová elnök azt mondja magyarul, hogy köszönöm? Jarábik Balázs felvidéki elemző elmagyarázza.

A Coca-Cola ugyanolyan politikai termék, mint a Fidesz. Kár, hogy az előbbinek a magyar ellenzék is bedőlt, írja Techet Péter.

A véleménybuborékok ártanak jobban a demokráciának, vagy pártízezer „hülye” szavazó?

Az Azonnali birtokába kerültek a 2018-as szerződéseik: volt, ahol a kutatási pénznek nevezett összegből focipályát újítottak fel. Hogy mi?! Tényfeltárás!

Twitter megosztás Google+ megosztás