hirdetés
Meg nem jelölt reklámcikkek miatt érte burkolt kínai lobbizás vádja egy uniós online újságot
Meg nem jelölt reklámcikkek miatt érte burkolt kínai lobbizás vádja egy uniós online újságot

A Politico szerint az EU Reporter úgy jelenített meg reklámcikkeket a Huawei-nek, hogy nem tüntette fel, hogy azok fizetett tartalmak. A cikk megjelenése óta több korábbi anyagra utólag kitették a „szponzorált” jelzést. Az egyik kifogásolt cikkhez hasonlók a magyar médiában is többször megjelentek már.

Összezárt a marketingszakma és tudásmegosztással támad a járványhelyzet után
Összezárt a marketingszakma és tudásmegosztással támad a járványhelyzet után

Hatalmas érdeklődés övezte a hosszú idő után első személyes találkozást jelentő Marketing Summit Hungary konferenciát. Az eseményen átadták a szakma által megszavazott 50 legsikeresebb marketing és kommunikációs döntéshozónak szóló elismeréseket is. A Balogh László államtitkár pénzügypolitikáért felelős helyettes államtitkár által megnyitott eseményen 40 szakmai előadó osztotta meg tapasztalatai és gondolatait a marketing szakma és a KKV szektor üzleti és gazdasági döntéshozóival.

Zöldebb felfogás és empatikusabb légkör: a pandémia időszaka nem csak gazdasági lehetőségeket rejtett
Zöldebb felfogás és empatikusabb légkör: a pandémia időszaka nem csak gazdasági lehetőségeket rejtett

A járványhelyzet árnyékában manapság sokat hangoztatott digitalizációs lehetőségek az üzleti élet szereplői számára csak a jéghegy csúcsát jelentik – ez derült ki a Summit Play tudásmegosztó felületére feltöltött rövid interjúkból.

Egy kiszivárgott kongresszusi levél szerint az NSA és a CIA is használ reklámblokkolót, hogy kiszűrje a veszélyes hirdetéseket
Egy kiszivárgott kongresszusi levél szerint az NSA és a CIA is használ reklámblokkolót, hogy kiszűrje a veszélyes hirdetéseket

Az oregoni szenátor kiterjesztené a többi kormányügynökségre is a szigorú szabályokat, hogy így védekezzenek a támadások és a külföldi titkosszolgálatok adatgyűjtései ellen.

Digital Health Summit: Elkerülhetetlen a digitalizáció a jövő gyógyszeripara számára
Digital Health Summit: Elkerülhetetlen a digitalizáció a jövő gyógyszeripara számára

Magyarországon csendes, de egyre hangosabb forradalom zajlik, melyben az állami szereplőktől kezdve, a globális nagyvállalatokon és mozgékony startapukon keresztül minden érintett igen aktív.

18-as karikás reklámblokkokat hozott a tévébe a melegellenes pedofiltörvény
18-as karikás reklámblokkokat hozott a tévébe a melegellenes pedofiltörvény

A pedofiltörvény kevés nyilvánosságot kapott részeként már a televíziós reklámokat is korhatár-besorolással kell ellátni. Mivel azonban a jogszabály nem túl egyértelmű, a csatornák inkább felnőtt tartalomnak jelölnek meg ártatlannak tűnő hirdetésblokkokat is, hogy így védjék ki a büntetést.

Fizetett kutatástól a „nemreklámig”: így támadnak fel újra a betiltott dohányhirdetések
Fizetett kutatástól a „nemreklámig”: így támadnak fel újra a betiltott dohányhirdetések

Az amerikai Juul e-cigaretta gyártója egy kétszáz oldalas tudományos folyóiratot szponzorált, hogy abban kikutassák, hogy le lehet leszokni a hagyományos cigiről a termékeikkel. Idehaza a magyar média oroszlánrészét elárasztották a Philip Morris „reklámcélokat nem szolgáló” PR-cikkei. Dohánytermékeket lassan húsz éve tilos itthon hirdetni, de a cégek így is évente százmilliókat költenek reklámra.

Kék háttér mögül plázareklámba átlépve üzeni Győrfi Pál, hogy már ne maradjunk otthon
Kék háttér mögül plázareklámba átlépve üzeni Győrfi Pál, hogy már ne maradjunk otthon

Az OMSZ-szóvivő szerint a videó célja a nyaralók megóvása a veszélyektől, így örömmel vállalta a reklámot. Azt azonban nem tudtuk meg, hogy a kormányzati kampányokra kötött szerződése mennyire korlátozza abban, hogy reklámokat forgasson.

Annál nagyobb a baj, hogy a Facebook csak egyszerűen levágja a politikusok elérését
Annál nagyobb a baj, hogy a Facebook csak egyszerűen levágja a politikusok elérését

A Facebook április 7-én sok magyar politikusnak is megvágta az elérését: miközben korábban a többezer követővel rendelkező oldalak tartalmaira többezer reakció érkezett, most alig párszáz. De mi ennek az oka? Miért döntött így a Facebook? És mit tehetnek a politikusok ellene? Elmagyarázzuk!

Menekültek, terroristák, Covid: törölte a Facebook Trump félrevezető hirdetését
Menekültek, terroristák, Covid: törölte a Facebook Trump félrevezető hirdetését

A Joe Bident az elnökjelölti vitán a fülébe montázsolt fülhallgatóval ábrázoló hirdetések azért maradhattak.

Így váltanák egyesek profitra a koronavírus-járványt
Így váltanák egyesek profitra a koronavírus-járványt

A koronavírus-járvány a legtöbbekből aggodalmat vagy egyenesen pánikot vált ki, de vannak, akik pénzre váltanák félelmeinket. Mutatunk 5+1 pofátlan példát.

Horoszkóppal próbálja elriasztani az illegális bevándorlókat az ausztrál kormány
Horoszkóppal próbálja elriasztani az illegális bevándorlókat az ausztrál kormány

Az ausztrál kormány a Srí Lanka-iakat szeretné minél távolabb tartani, akik között egyébként népszerű az asztrológia.

A Google limitálja a célzott politikai hirdetéseket
A Google limitálja a célzott politikai hirdetéseket

A Twitter után a Google is lép: teljes betiltás helyett a politikai hirdetések targetálását limitálják.

Saját dolgozói kérik a Facebookot, ne engedje hirdetésekben hazudni a politikusokat
Saját dolgozói kérik a Facebookot, ne engedje hirdetésekben hazudni a politikusokat

A Facebook munkatársai szerint a politikusok által terjesztett félrevezető információknak túlságosan káros a hatásuk a társadalomra ahhoz, hogy pénzt fogadjon el a vállalat az ilyen hirdetésekért.

Így kopaszcenzorkodik az élenjáró mesterséges intelligencia
Így kopaszcenzorkodik az élenjáró mesterséges intelligencia

Egészen meglepő dolgokra izgultak rá az Azonnalin a Google robotjai. Mutatjuk, melyik cikkeinken tiltották le a hirdetést erotikus vagy sokkoló tartalom miatt. Reklamálni persze nem lehet.

Azonnalis videóval csábítaná el az LMP szavazóit a Momentum
Azonnalis videóval csábítaná el az LMP szavazóit a Momentum

Elkísértük Cseh Katalint Szegedre, és az ebből született riportot most az LMP ellen fordította a párt.

Egymás szavazóira mennek rá Facebookon az ellenzéki pártok
Egymás szavazóira mennek rá Facebookon az ellenzéki pártok

Milyen választói csoportokra hajtanak a pártok az EP-választáson? A pártok Facebook-hirdetéseinek targetálásából sok minden kiderül. A DK-s Dobrev Klára a szocialisták és a Párbeszéd szimpatizánsait célozza Facebookon, az LMP-s Demeter Márta pedig a – Mi Hazánk Mozgalomhoz hasonlóan – a jobbikosokat. Az MSZP és a Momentum pedig a HVG és a Forbes olvasóinak is hirdet.

Kiderült, hogy a brilépéspártiak, vagy az azt ellenzők költenek-e többet Facebookon
Kiderült, hogy a brilépéspártiak, vagy az azt ellenzők költenek-e többet Facebookon

Több pénzért hirdettek Facebookon a brexit-ellenesek az elmúlt hét hónapban, mint a kilépést pártolók.

Így is lehet nyerni? Nem vitték túlzásba a kreativitást az ukrán kampányguruk
Így is lehet nyerni? Nem vitték túlzásba a kreativitást az ukrán kampányguruk

Egyszerű üzenetek és sablonfotók. Tényleg ezzel akarják megszólítani az ukrán szavazókat az elnökjelöltek? Vagy már rég nem az utcai reklámok befolyásolják az embereket, és csak megszokásból teszik ki a plakátokat? Nehéz eldönteni, de az sokatmondó, hogy a legesélyesebb induló, a TV-sztárból politikussá avanzsáló Volodimir Zelenszkij plakátjaival alig találkozni Ukrajnában. Galéria arról, hogy a többiek mivel próbálják népszerűsíteni magukat.

Szexista lett egy fehérneműbolt, mert fehérneműt reklámozott
Szexista lett egy fehérneműbolt, mert fehérneműt reklámozott

Az internet népe kiakadt a brit fehérneműboltra annak „pornografikus” és „sokkoló” plakátjai miatt. Szerinted szexista, vagy belefér a kérdéses poszter? Szavazz!

A Fidesz azt állítja, megállították a migránsozó kamionját Brüsszelben
A Fidesz azt állítja, megállították a migránsozó kamionját Brüsszelben

Guy Verhofstadtnak akartak válaszolni, de most azt állítják, leszedették velük a kamionra tett hazugozó plakátot.