Simán elhitték, hogy egy drága cipőbolt megnyitóján vannak: tizennyolcszoros árat fizettek egy-egy cipőért az ájuldozó influenszerek.
Rendkívül szórakoztató marketingfogással állt elő az olcsó cipőket áruló amerikai Payless, amelynek már a neve is azt jelenti egyébként, hogy „Fizess kevesebbet!”.
Még egy weboldalt és egy Instagram-fiókot is csináltak a Palessi nevű kamucipőboltnak.
Az influenszerek pedig persze teljesen el voltak ájulva. Mutatjuk a USA Today videóján:
Szofisztikált, jó minőségű anyagból készült termékként írták le az egyébként olcsó cipőket a kamera előtt feltett kérdésekre, majd
Az esemény végén aztán elmondták nekik, hogy beugratás volt az egész, a kifizetett összegeket visszatérítették, de az influenszerek a cipőket is megtarthatták.
Nem linkgyűjtemény. Olvasmány. A Reggeli fekete hétfőn, szerdán és pénteken jön, még reggel hét előtt – tíz baristából kilenc ezt ajánlja a kávéhoz!
Feliratkozásoddal elfogadod az adatkezelési szabályzatot.