Miközben nálunk Pécsen és Budán teljesen beépítették az egykori szőlőket, a Balatonon pedig most zajlik ez a folyamat, Olaszország rájött: a kőteraszokkal elválasztott ültetvények óriási értéket képeznek, és támogatni kezdték a helyreállításukat. Mutatjuk, miről van szó!
A cseh magánvasút után a MÁV is újraindítja dalmáciai nyaralóvonatait, ráadásul újonnan beszerzett hálókocsikkal. De melyik társasággal éri meg jobban Dalmáciába utazni? Megmutatjuk!
Egy horvát napilap szerint Orbán nem tartotta be a „kevesebb Adriát” a maga vonatkozásában, mert egy heti 2500-3000 euróért bérelhető vitorláson töltötte a nyaralását a dalmát tengerparton.
Nem csak a Balatonnál magasabbak a szokottnál az árak, a horvát sajtó a dalmáciai árakon háborog.
Történelmi lehetőség előtt állunk: ki kell tolni a szünidőt a szüret végéig, komoly reklámkampány kell a közép-európai országokban, és át kell állítani a Balatont a mennyiségi turizmusról a négyévszakos minőségi turizmusra.
Akire a horvátországi magyar politikusok tanácsolták nekik. Mutatjuk a drávaszögi eredményeket!
Papírformaszerű jobbos győzelemnek indult, de végül szocdem győzelem lett belőle: a konzervatív Kolinda Grabar-Kitarović nem tudott újrázni, Zoran Milanovićé a horvát elnöki szék.
Vasárnap emlékezett Olaszország az egykori Jugoszláviából elűzött olaszokra. A Trieszt melletti megemlékezés egyik fő szónoka Antonio Tajani, az Európai Parlament elnöke volt. Beszéde pedig kiverte a biztosítékot Zágrábban és Ljubljanában.