Tudjuk, hogy nehéz választani a szuperfűtés, a nyáron leeresztő légkondik és a nem működő ablakok között, de most mégis meg kell próbálni megszavazni a hét kérdésében.
Ez itt az Azonnali hét kérdése rovata, ahol minden héten felteszünk egy friss, aktuális kérdést mindenféle vicces és komoly válaszokkal!
Azt megszokta már az ember, hogy év végére kicsit minden a feje tetejére áll, és elindul a dilivonat, de azért arra talán senki nem készült, hogy a kormánypárt kedvenc közvéleménykutatójának számító Nézőpont Intézet kihozza egy héttel karácsony előtt az Év Messze Legjobb Felmérését, amiben sikerült meghajlítani a teret és az időt is! Az intézetnél valahogy tudtak találni olyan ezer embert, akiknek a nagyrésze tulajdonképpen a MÁV minden létező szolgáltatásával elégedett, kezdve a járatsűrűséggel, folytatva a vasúti kocsik állapotával, eljutva a pontosságig és megbízhatóságig.
A legrosszabbul az állomások tisztasága áll, ott 40 százaléknak nem tetszik a helyzet, viszont így is 47 százalék mondta azt, hogy rendben vannak a dolgok, ami Magyarországon már nagyon közel van a kétharmados elégedettséghez.
Végeredményben a vonatot rendszeresen használók 69 százaléka elégedett a MÁV szolgáltatásaival, míg az összes megkérdezett 41 százaléka tartja jónak, ami a vonatok körül történik.
Ezzel kapcsolatos a hét kérdése is: azt már tudjuk, hogy jó a MÁV, de azt még nem, hogy pontosan mi benne a legjobb! (Bár a legversenyképesebb aspektusokról, mint a hóesés kezelése, vagy a kelenföldi vécé megtalálása, már külön cikkekben ódákat zengtünk, és a késések miatt tüntető utasokkal is videóztunk.)
Mivel a Nézőpont nem tért ki a vonatozás ínyencfalataira, ezért az Azonnali szakértői stábja adja meg a lehetőséget, hogy kiválaszd, mit szeretsz a legjobban!
Nem linkgyűjtemény. Olvasmány. A Reggeli fekete hétfőn, szerdán és pénteken jön, még reggel hét előtt – tíz baristából kilenc ezt ajánlja a kávéhoz!
Feliratkozásoddal elfogadod az adatkezelési szabályzatot.