A balatoni körvasúthoz kapcsolódó fejlesztések a források lehetőségeihez képest folyamatosan haladnak, jelentős részük mára meg is valósult, kérdés, lesz-e pénz a befejezéshez még elengedhetetlen beruházásokra – mondta a Balatoni Fejlesztési Tanács közlekedési szakértője, lapunk rendszeres szerzője, Dorner Lajos az Azonnalinak.
Szeretné körbevonatozhatóvá tenni a Balatont – mondta Navracsics Tibor a Magyar Nemzetnek. 2016-ban a kormány egyszer már határozott erről, de a fejlesztés – sok mással együtt – azóta sem valósult meg. Az elektromos katamaránokat is 2022-re ígérték a tóra, egyelőre ezekből sem látni egyet sem.
Olvasónk jelezte, hogy már fél órája várja a vonatot Székesfehérváron, ami még el sem indult Budapestről.
33-ból 19 irányítóközpont hibásodott meg, a vasúthálózat kritikus szakaszai érintettek.
Az orosz elnök a sajtótájékoztatón jelentette be, hogy hajlandóak 2 milliárd dollár értékben beszállni a Budapestet elkerülő vasútvonal, az úgynevezett V0-ás építésébe.
Orbán nekimegy az építőiparnak, a vonatozás éve Európában, és pár olvasnivaló: ez a szerdai Reggeli fekete!
A cseh magánvasút után a MÁV is újraindítja dalmáciai nyaralóvonatait, ráadásul újonnan beszerzett hálókocsikkal. De melyik társasággal éri meg jobban Dalmáciába utazni? Megmutatjuk!
Az osztrák vasúttársaság bejelentette: június 11-től elindítja az osztrák fővárost és az egykori Habsburg-kikötőt összekötő vonatokat. A szakaszt 164 éve adták át a Habsburg Monarchiában, a menetidő valamivel kevesebb azóta.
700 millió eurót fektet be az ÖBB egy új Bécs-Amszterdam gyorsvasút kiépítésébe, így taszítaná le a covid után meggyengült fapados légitársaságokat az Európán belüli közlekedés trónjáról.
Grant Shapps közlekedési miniszter megígérte: új állami vasúti társaság alakul az Egyesült Királyságban, az 1994-ben megszűnt cég szörnyű szendvicsei viszont nem térnek rá vissza. A szakszervezetek szerint ez trükkös megszorítás, és olyan ál-államosítás, ami igazából a vasúttársaságok privát milliárdosainak érdekeit szolgálja.