Egy órás várakozás, mocsok, bunkó személyzet – erre panaszkodnak az új egri Meki kapcsán

Szerző: Kósa András
2022.06.13. 12:20

Laptársunk, az Egri Ügyek közölt közvetlen olvasói tapasztalatokon alapuló cikket az amerikai gyorsétteremlánc új egri üzletéről, ahol az indulás a jelek szerint kissé akadozik.

Egy órás várakozás, mocsok, bunkó személyzet – erre panaszkodnak az új egri Meki kapcsán

Noha május első felében óriási érdeklődés közepette nyitott meg a McDonald’s második egri egysége, már az első napokban kiderült, hogy a várakozás ellenére meglepően nagy az elégedetlenség a gyorsétteremlánc új létesítményével kapcsolatban – írja laptársunk, az Egri Ügyek.

Ezekben a legtöbben a kiszolgálás lassúságára panaszkodtak, volt, aki a nyitóhétvégén

40-60 percet várt az ételére, az egyik kommentelő inkább visszakérte a pénzét,

és átment az egyik konkurens gyorsétteremlánc szinte szomszédos egységébe, de olyan is előfordult, hogy egy autós vásárló hiányosan kapta meg a rendelését, amit már csak otthon vett észre.

Azóta már kiderült, hogy ezekből a véleményekből toposzok lettek, máig ezek miatt érkezik a legtöbb panasz a várva várt egri gyorséttéremre. Aztán a múlt héten az Egri Ügyek egy olvasója azzal kereste meg a szerkesztőséget, hogy szerinte – az elszúrt rendelések és a botrányosan hosszú kiszolgálási idő mellett – a higiéniával is nagyon komoly gondok vannak.

„Elképesztő mocsok és piszok van az étterem étkező részén és a konyhában is" – írta a Gyuri nevű olvasó, soraihoz pedig valóban nem túl bizalomgerjesztő képeket is csatolt.

Gyuri a levele alapján teljesen kiakadt a látottaktól, arról írt, hogy panaszát az étteremben lőtt képekkel együtt a Nébih-hez és az amerikai anyacéghez is el fogja juttatni.

„A fotókon látható állapotok a rendszerünktől idegenek. A hazai McDonald’s éttermekben az élelmiszerbiztonságra és minőségbiztosításra kiemelt hangsúlyt fektetünk. Ezen a területen alkalmazott gyakorlataink az iparágon belül is kiemelkedőek, melynek során az egyik legszigorúbb nemzetközi élelmiszerbiztonsági rendszert alkalmazzuk. Munkatársainkkal szemben a magas minőség érdekében szigorú elvárásokat támasztunk, kollégáinkat folyamatosan képezzük, oktatjuk. Szigorú sztenderdjeink betartását, az említett gyakorlatok magas szinten történő megvalósítását rendszeres külső és belső auditokon ellenőrizzük”

– közölte a McDonald’s a PR-ügynökségén keresztül az Egri Ügyekkel.

Más esetben a McDrive-hoz éjszaka sorban álló gyalogos vendégekkel fordult elő, hogy teljesen random módon bántak velük: volt, aki simán kiszolgáltak, volt akire biztonsági őrt hívott az üzletvezető. További részletek az Egri Ügyeken.

NYITÓKÉP: Egri Ügyek olvasói fotó

Kósa András
Kósa András Az Azonnali főszerkesztője

A belpolitikán kívül külpolitikával és uniós ügyekkel is szívesen foglalkozik, de természetesen a focihoz is ért. Beszélni legalábbis szeret róla.

olvass még a szerzőtől

Tetszett a cikk?

Az Azonnali hírlevele

Nem linkgyűjtemény. Olvasmány. A Reggeli fekete hétfőn, szerdán és pénteken jön, még reggel hét előtt – tíz baristából kilenc ezt ajánlja a kávéhoz!

Feliratkozásoddal elfogadod az adatkezelési szabályzatot.

Kommentek