Azt hiszem, egyetérthetünk abban, hogy Budapest közlekedése fejlesztésre, felújításra, sok szempontból újragondolásra szorul. Budapesten a legmodernebb megoldások mellett rég elavult, több évtizede is korosnak számító építmények, járművek is vannak, ami egyébként a közlekedés forrásigényessége miatt világjelenség, csak szerencsésebb helyeken a fenntartás minőségibb és a felújítás gyakoribb. Valószínűleg eddig tartott azon dolgok sora, amiben többé-kevésbé általános az egyetértés.
Javaslom mindenki töltsön 15 másodpercet azzal, hogy a) ha híve a rakpart átalakításának, akkor elképzel egy autóst, aki ma itt próbál átevickélni a városon és tényleg minden más útvonal is hasonlóan reménytelen b) ha ellenzi ezt a változást, akkor képzelje el, hogy lesétál a Dunához egy évben kétszer ugyanitt. Milyen érzés volt?
Ennek a cikknek a tartalma kiskorúakra káros lehet, csak akkor olvass tovább, ha elmúltál 18 éves.
Nem linkgyűjtemény. Olvasmány. A Reggeli fekete hétfőn, szerdán és pénteken jön, még reggel hét előtt – tíz baristából kilenc ezt ajánlja a kávéhoz!
Feliratkozásoddal elfogadod az adatkezelési szabályzatot.