marketing
Tarnay Kristóf Ábel
Hogyan lett a hűségből pontgyűjtő kártya és marad-e még jelentése a szavainknak?

A szavak felelőtlen aprópénzre váltása annyira kiüresíti, elhasználja és elcsépeli a nyelvünket, hogy a végén semmiről sem fogunk tudni értelmesen beszélni.

Leolvasott személyi, kötelező beleegyezés: így gyűjtenek rólad adatokat ősztől, ha utazol
Leolvasott személyi, kötelező beleegyezés: így gyűjtenek rólad adatokat ősztől, ha utazol

Négyféle adatgyűjtést kell teljesíteniük szeptembertől egyetlen új rendszeren keresztül a hazai szállásadóknak. Többek között épül egy adatbázis, amelyet a rendőrség használhat fel, másrészt az anonim statisztikákkal a turisztikai ügynökség ráfeküdne az adatalapú marketingre. Az állami weboldal szerint az egész azért GDPR-kompatibilis, mert önkéntes hozzájárulás szükséges hozzá – csakhogy ha azt nem adjuk meg, nem foglalhatunk szállást sehol.

Koronavírus-álló ruhákkal kampányolt egy ausztrál cég, jól meg is büntették érte
Koronavírus-álló ruhákkal kampányolt egy ausztrál cég, jól meg is büntették érte

A sportruházatokat áruló Lorna Jane tavaly júliusban hirdette azt a ruháiról, hogy a koronavírus terjedését is megakadályozzák – tette ezt a vállalatot alapító Lorna Jane Clarkson tudtával és utasítására. A megtévesztésért több, mint egymilliárd forint értékű bírságot kell fizetnie a cégnek.

Bónuszok, célzott hirdetések, hatalmas oddsok: így vesznek rá a fogadóirodák, hogy sok pénzt költsünk náluk
Bónuszok, célzott hirdetések, hatalmas oddsok: így vesznek rá a fogadóirodák, hogy sok pénzt költsünk náluk

A foci Eb-t nem csak a szurkolók, a fogadóirodák is nagyon várták. Hogyan állunk a sportfogadásokkal Magyarországon, és milyen trükkökkel vesznek rá minket a fogadóirodák arra, hogy sok pénzt költsünk náluk?

Berze Márton
Rossz mosópor, jó mosópor: így győzhet az ellenzék 2022-ben

Most, hogy lezárult a tíz éve zajló összefogásvita, fel lehet tenni a kérdést: marketingszempontból mekkora esélye van az egységesülő ellenzéknek a győzelemre? Ha ugyanis győzni akar, két forgatókönyv áll előttük.

Ésik Sándor
Az, hogy a rendőr veri a feketét, modern formában is harmincéves motívum

Ha nem lenne valóságalapja, akkor pedig nem is tudna létezni. Amikor pedig a valóság és a mém kölcsönhat, akkor már nem rációról, hanem hitről vitatkozunk: ez történik a Black Lives Matter esetében is.

Ésik Sándor
Orbán szidása helyett az ellenzéknek politikai termékfejlesztésbe kellene fogni

A Fidesznél teljes szilencium van mindenkinek, egy terméket árulnak: Orbán Viktort. Erre kell reagálnia az ellenzéknek is, ha nem egy rakás belvárosi okoskodónak akarnak majd megfelelni, hanem a választóiknak.

Így váltanák egyesek profitra a koronavírus-járványt
Így váltanák egyesek profitra a koronavírus-járványt

A koronavírus-járvány a legtöbbekből aggodalmat vagy egyenesen pánikot vált ki, de vannak, akik pénzre váltanák félelmeinket. Mutatunk 5+1 pofátlan példát.

Varsányi Bence
A Momentum lassan képmutatóbb a Fidesznél is, ha a környezetvédelemről van szó

A Momentum folyamatosan zöld ügyekkel pózol, mégis szinte olyan tempóban szavazzák le a zöld módosítókat az Európai Parlamentben, mint a Fidesz.

Tarnay Kristóf Ábel
A tényleg jó magyar termékeknek árt, ha erőltetünk bármit, ami hazai

Zászló a disznón: azzal, hogy a sokadvonalas hazai kereskedők átlátszó marketingeszközét kötelezővé tette a kormány, csak azt éri el, hogy soha nem fogjuk leküzdeni a „magyarnak jó” defetista mentalitást.

1 2