A Coca-Coláé speciel jobb, de ez sem kutya. Nem kerül sokba nekik, jófejnek tűnik tőle a cég, és megírják a lapok is.
Karácsony, hanuka, szilveszter és az afroamerikaiak körében elterjedt Kwanzaa ideje alatt felfüggeszti ingyenes felhasználói körében is az időkorlátot a Zoom platform, ami a koronavírus-világjárványnak köszönheti rendkívüli népszerűségét.
A platformot leggyakrabban munkahelyi megbeszélések, értekezletek lebonyolítására használják a felhasználók, de az online-oktatás terén is rendkívüli népszerűségnek örvend. A platform 40 percig ingyenesen is használható, ha pedig nem szeretné a felhasználó, hogy félbe szakadjon a beszélgetés, akkor fizetnie kell.
A platform pénteki közleményében azt írja, hogy a világjárvány alatt az emberek kénytelenek otthon maradni, távol a szeretteiktől, éppen ezért ők megteremtenék a lehetőséget ara, hogy így is közelebb kerüljenek egymáshoz.
A platform karácsonyi ajándéka azonban inkább tekinthető jó reklámfogásnak, mintsem szívből jövő ajándéknak, hiszen
arról pedig nem találtunk statisztikai adatokat, hogy az egyéni felhasználók körében mennyire népszerű a platform. Persze egy ilyen kezdeményezés jó reklám, hiszen sokat nem veszítenek vele, plusz megírják a lapok, köztük mi is.
Ennél profibb reklámot idén már csak a CocaColánál láttunk, akik a legminimalistábban hoztak össze egy tévéreklámot úgy, hogy kiírták egy karácsonyi dekoráció alá,
És ezalatt a 30 másodper alatt nem is történik ezen kívűl semmi a képernyőn.
A Zoom egyébként 2019 áprilisában lépett az amerikai tőzsdére, akkor egy Zoom részvényt 36 dollárért kínáltak, 2020 december 18-án 400 dollár körül mozgott az árfolyama. A Zoom részvényeinek aktuális mozgását az amerikai tőzsdén egy egyszerű Google-kereséssel lehet nyomonkövetni.
NYITÓKÉP: Pixabay
Nem linkgyűjtemény. Olvasmány. A Reggeli fekete hétfőn, szerdán és pénteken jön, még reggel hét előtt – tíz baristából kilenc ezt ajánlja a kávéhoz!
Feliratkozásoddal elfogadod az adatkezelési szabályzatot.