Az alacsonyabb forgalmú időszakban két folyamatot egyszerre végeztek el, így tíz nappal rövidebb ideig jár forgalomkorlátozásokkal a Blaha Lujza tér felújítása – jelentette be Balogh Samu. Karácsony kabinetfőnöke szerint pazarló elemek voltak az előző városvezetés felújítási tervében, amire sosem volt pénz.
Budapesti Las Vegas, kajak-kenu sportakadémia. A Hajógyári-sziget hasznosítása régóta várat magára, az eddigi tervek azonban elbuktak, nem utolsósorban azért, mert komoly természetkárosítással jártak volna. Azt még nem tudni, hogy Demeter Szilárd popkulturális központja mekkora léptékű fejlesztés lesz.
Miért indul a 2022-es választáson? Miért osztana „atyai pofonokat” a parlamentben? Ha egyszer indul, miért nem akar politikai kérdésekre válaszolni? A politikus jelzőt határozottan elutasító Berki Krisztiánnal beszéltünk az indulása apropóján, és bár a felénél haza akart menni, végül maradt, így az is kiderült, hogy miért egyes szám harmadik személyben beszél saját magáról. Nagyinterjú!
Dorner Lajos szerint nonszensz a felújítás, mert aközben úgyis rájönnek majd, hogy inkább újjá kéne építeni a Lánchidat, így pedig a végén sokkal hosszabb és költségesebb lesz az egész. A VEKE-elnök szerint alapból csak 20-25 százalékkal kerülne többe az újjáépítés, mint a felújítás, a főváros viszont kérdésünkre közölte: ragaszkodnak a felújításhoz.
Miközben a kormány és a főváros hetek óta cicharcol azon, hogy kinek mi a felelőssége a Lánchíd rossz állapota kapcsán, addig Széchenyi István hídja egyre csak rohad. De félnek-e az emberek, hogy mi lehet ennek a következménye? Szerintük kié a felelősség: a kormányé vagy a fővárosi vezetésé? És vajon kell-e erőltetni ezt a felújítást, vagy inkább egy teljesen új hidat kéne felhúzni? Videó.
Mi történt nyolc hónap alatt a fővárosban, azon kívül, hogy a Nagykörútra és az Üllői útra festettek két hosszú, sárga vonalat? – kérdezett vissza Tarlós István, mikor felvetettük: hogyhogy nincs elég pénz a Lánchíd felújítására? A MÁV igazgatótanácsába beült volt főpolgármestert kérdeztük a vasúti mellékvonalak megnyirbálásáról is: majdnem otthagyta az interjút, mert szerinte idétlen kérdés, hogy mikor utazott utoljára vonattal.
Magyarországon lasszóval kell fogni az embereket, akik átestek a koronavíruson, a kormány pedig vagy töketlen, vagy direkt bünteti Budapestet, mondta a főpolgármester.
A MÁV-Volán összevonásra készen lenne Budapest, de ez Orbán Viktoron fog múlni, nem azon, hogy Tarlós miről ír levelet, mondta az Azonnalinak Dorosz Dávid főpolgármester-helyettes, akit a volt főpolgármester többi közlekedési ötletéről is megkérdeztünk.