szegregált oktatás
Mi a baj az iskolai kompetenciamérésekkel és hogy lehetne jobbá tenni őket?
Mi a baj az iskolai kompetenciamérésekkel és hogy lehetne jobbá tenni őket?

Állandó pedagógus szerzőnk, Pukli István a közoktatásban évente tartott kompetencia-felmérésekkel kapcsolatban részletesen kifejti, hogy miben kellene változtatni, hogy valóban reális képet kapjunk az intézmények és a gyerekek teljesítményéről.

Gulyás Gergely: Magyarország is örömmel venné, ha Románia támogatná az itt élő románokat
Gulyás Gergely: Magyarország is örömmel venné, ha Románia támogatná az itt élő románokat

Sok problémás iskolában jön az iskolarendőrség, lehet trianoni megemlékezéseket tartani a rendezvénytilalom ellenére, megnyithatnak a mozik, színházak és uszodák, a kormány szerint pedig nemhogy csökken, de növekszik jövőre az önkormányzatok állami támogatása. Mutatjuk, miről volt szó a csütörtöki kormányinfón!

Ésik Sándor
A cigányokkal az évtizedes struccpolitika miatt van ennyi baj

Hatévesen, iskolakezdéskor A, B és C-kategóriába sorolják a gyerekeket. Ők ekkor még nem tudják, de itt el is dőlt, milyen lesz az életük: ezt a struccpolitikát legalább tíz évnyi kemény munkával lehetne megváltoztatni.