Streamelgetünk, streamelgetünk, aztán a propagandát meg nem nézi senki? Nem úgy van az!
Nincs mese: az utóbbi idők egyik legjobb amerikai kultúrakritikáját végül nem a New Yorker magazin rakta le elénk, hanem a Survivor valóságshow törzsszereplője és a Dawson és a haverok alkotója. Az HBO Fehér Lótusza nem más, mint pénz, hatalom, Theodor Adorno és Milos Forman találkozása a koktélbárnál, Hawaiin.
Hogyan lehet úgy irányítani edzőként egy csapatot, hogy még csak nem is értesz az adott sporthoz? Az Apple TV+ egyik sorozatában, a Ted Lassoban mindez kiderül: az amerikaifoci-edző Lasso ugyanis úgy veszi át a kitalált AFC Richmond vezetését, hogy még a labdarúgás alapjait sem érti.
Mostantól a Disney streamingszolgáltatójánál is felhívják a figyelmedet, hogy amit nézni készülsz, az tele lehet rasszizmussal.
Daniel Ek szerint nem elég, ha egy előadó három-négy évente jelentkezik új albummal, és a rajongókkal is intenzívebb kapcsolattartás kell. Több zenész is felháborodottan fogadta a svéd üzletember szavait, szerintük Eknek fogalma sincs a zenéről.
Mennyire vették ki a magyarok a részüket a Netflix és társai járvány alatti felfutásából, és miket néztek?
Úgy tűnik, a nagy filmrendezők szép lassan mozgalmat szerveznek azért, hogy filmjeiket ne mobiltelefonon nézzék az emberek.
A Trónok harca vége béna volt, a Bosszúállók: Végjáték korrekten lezárta a Marvel nagy évtizedét, az új Star Wars-trilógia utolsó darabja pedig olyan lett, mint az első kettő: közepes, cserébe zavaros. Januárban feltettünk pár popkult kérdést, decemberre majdnem minden választ megkaptunk!
Fénykorában kilencezer videótékát üzemeltetett világszerte a Blockbuster, mára csak egy maradt. A Netflix nyírta ki az iparágat.
Nagyon nőnek az eladások, és a régi albumokat is brutálisan vásárolják.