+++ Kérj egy Reggeli feketét! Heti háromszor küldjük neked. Nem linkgyűjtemény: olvasmány. +++
2020. augusztus 27. 18:54
Az elcsalt elnökválasztás óta majdnem száz újságírót tartóztatott le a Lukasenka-hatalom. Csütörtökön is több ellenzéki portál újságíróját elvitték.
2020. augusztus 21. 10:04
Mivel Orbán aktívan támogat szlovén gazdasági szereplőket, és a helyi médiát is át akarja formálni, a neve jól ismert Szlovéniában – ő jelenti sajnos ma sokaknak Magyarországot.
2020. augusztus 17. 11:14
A kormány szerint a Google-nak is fizetnie kéne az ausztrál médiumok híreiért, a techóriás szerint viszont így az ausztrál emberek adatai kerülhetnek illetéktelen kezekbe.
2020. augusztus 15. 18:53
Belaruszban az eddig Lukasenka mögött kitartó állami média hétfőtől lelőné az adását, nem véletlen, hogy Lukasenka két emberét is odaküldte rendet tenni. A dolgozók új választásokat és a cenzúra megszüntetését követelik.
2020. augusztus 5. 13:23
Tizenhárom év után megszűnik az egyetlen független magyar boros lap, a Pécsi Borozó. A főszerkesztő, Győrffy Zoltán, elmondja az Azonnalinak, van-e Budapest-vidék harc a borsajtóban, miért nem ismeri szinte senki a pécsi borvidéket, és hogyan került a Vajdaságból az ostromlott Szarajevón át Pécsre. Nagyinterjú.
2020. augusztus 5. 13:22
Betett nekik is a koronavírus-járvány: az őszi lesz a Pécsi Borozó utolsó print kiadása. Tizenhárom év és ötven lapszám után húzza le a rolót Győrffy Zoltán, a magazin alapítója.
2020. július 31. 09:37
Az ausztrál kormány ötlete szerint ha a Google és a Facebook megszegné a jövőbeli szabályozást, akár éves bevétele tíz százalékának megfelelő összeggel is büntethető lenne.
2020. július 28. 13:28
A kormánypárt szerint a magáncégek szabadon működnek Magyarországon, ezért nem is kommentálnak üzleti ügyeket, írja a Fidesz a Néppárt-tagpártjainak címzett levelében. Az ellenzék viszont kifogyott az érvekből és álhírkampányt folytat szerintük.
2020. július 26. 11:50
Akármi lesz is a sorsa az Index-típusú belvárosi médiának, az harmadrendű kérdés marad az ország sorsa szempontjából, amivel kapcsolatban a vidéki nyilvánosság és a vidéki sajtó minősége sokkal fontosabb kérdés.
2020. július 25. 18:20
A NER terjeszkedését a médiában a politikai logikán kívül a bosszúvágy is magyarázza: bosszú a kilencvenes évekért, amikor hasonlót tett velük a balliberális kormány. Ez nagy tanulsággal szolgálhat most azoknak, akik egy esetleges kormányváltáskor felszámolnák a NER-médiát.
2020. július 24. 19:55
Közel ötezren vonultak az Index budapesti szerkesztőségétől a Karmelita kolostorig. Fotók, beszédek, részletek!
2020. július 24. 13:00
Közel 80 indexes újságíró mondott fel pénteken, miután a lapot kiadó alapítvány kuratóriumi elnöke, Bodolai László nem volt hajlandó visszavenni a szerdán menesztett főszerkesztőt, Dull Szabolcsot.
2020. július 18. 12:25
A vidék – legyen az akár francia, akár magyar – a mai médiastruktúrában akár le is éghet, az nem érdekel szinte senkit egy olyan hírmátrixban, ahol a globális központok számítanak csak.
2020. július 12. 08:42
Az egyik legöldöklőbb elnökválasztási küzdelem folyik Lengyelországban. Izraelezés, oltásellenesség, Varsó kiárusítása és még sok más az elnökválasztási őrület utolsó napjaiban. Fotóriport Varsóból!
2020. július 10. 18:57
Csütörtökön Aleksandar Vučić szerb elnök Brüsszelbe látogat, ennek megfelelő a szerb rezsim propagandája is: az alapvetően oroszbarát lapok hirtelen „oroszok fizette jobboldaliakat” látnak a tüntetések mögött, amikkel szemben Vučić lenne „az európai erő”. Mit mond el ez a narratíva a rendszerről és a szerb társadalomról? Tényleg oroszpártiak akarják megdönteni Vučićot?
2020. július 6. 19:32
Andrzej Dudának nagyon nem tetszett egy lengyel bulvárlap róla szóló cikke, most a német nagykövettől követelik a kiadóvállalat megregulázását.
2020. július 1. 10:31
Majdnem 30 év után indul újra itthon a Szabad Európa Rádió – bár az eredeti céljának eleve nem tudna megfelelni, ezért ha már idehozzák, más formában lenne szükség rá. Mindeközben a már Fox News-zal is elégedetlen Donald Trump a hagyományokkal szakítva házimédiát csinálna a SZER-ből.
2020. június 29. 16:15
Andrzej Dudát a lengyel köztévé választási műsorában majdnem egy órán át mutatták, a második helyre befutó Rafał Trzaskowski nyolc percet kapott.

összesen: 216 db | 18 db/oldal

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11