A területet amúgy is lezárták volna, szóval most csak megpróbálják élvezhetőbbé tenni.
A Fővárosi Közfejlesztések Tanácsának ülésén abban is megállapodott a főváros és a kormány, hogy mikor kapja meg Budapest a hídra szánt hatmilliárd forintot. A Liget-projekt és a budapesti adóemelések ügyében viszont továbbra sincs megállapodás.
Hogyan készítené fel a budapesti városvezetés az idősotthonokat és a hajléktalanellátókat a koronavírus második hullámára? Miből finanszíroznák a kormány által több, mint duplájára emelt szolidaritási adót? Karácsony Gergely helyettese elmondta az Azonnalinak.
Visszadobta a Közbeszerzési Hatóság a Lánchíd felújítására vonatkozó közbeszerzési kiírást, a Fidesz szerint Karácsony Gergelyék szerencsétlenkednek, Karácsony Gergely szerint viszont a hatóság kér tőlük olyat, ami szűkíti a versenyt.
Dorner Lajos szerint nonszensz a felújítás, mert aközben úgyis rájönnek majd, hogy inkább újjá kéne építeni a Lánchidat, így pedig a végén sokkal hosszabb és költségesebb lesz az egész. A VEKE-elnök szerint alapból csak 20-25 százalékkal kerülne többe az újjáépítés, mint a felújítás, a főváros viszont kérdésünkre közölte: ragaszkodnak a felújításhoz.
Megtiltják a Lánchíd használatát az augusztus 20-ai tűzijáték és állami ünnepség céljaira.
A Lánchídról, az augusztus 20-ai tűzijátékról és Gyöngyöspatáról is szó volt az első kormányinfón, amin a járvány után személyesen is részt vehettek az újságírók. De hogyan fog Magyarország koronavírus elleni vakcinához jutni, és kötelező lesz-e az oltás? Ezeket is megkérdezte az Azonnali.
Miközben a kormány és a főváros hetek óta cicharcol azon, hogy kinek mi a felelőssége a Lánchíd rossz állapota kapcsán, addig Széchenyi István hídja egyre csak rohad. De félnek-e az emberek, hogy mi lehet ennek a következménye? Szerintük kié a felelősség: a kormányé vagy a fővárosi vezetésé? És vajon kell-e erőltetni ezt a felújítást, vagy inkább egy teljesen új hidat kéne felhúzni? Videó.
Mi történt nyolc hónap alatt a fővárosban, azon kívül, hogy a Nagykörútra és az Üllői útra festettek két hosszú, sárga vonalat? – kérdezett vissza Tarlós István, mikor felvetettük: hogyhogy nincs elég pénz a Lánchíd felújítására? A MÁV igazgatótanácsába beült volt főpolgármestert kérdeztük a vasúti mellékvonalak megnyirbálásáról is: majdnem otthagyta az interjút, mert szerinte idétlen kérdés, hogy mikor utazott utoljára vonattal.