Egy osztrák szélsőjobboldali parlamenti képviselő ezzel akarta demonstrálni, miért hülyeség antigéntesztekkel nekimenni fél Ausztriának. Csakhogy maga a szemléltetés is úgy volt hülyeség, ahogy.
„Olyan országban akarunk élni, ahol a törvény nem csak a kólát védi.” Ez volt a harminc évvel ezelőtti Fidesz-kongresszus mottója. Ma meg, ha valami nincs biztonságban a NER alatt, az a magántulajdon meg a törvényesen garantált versenyszabadság. Hogyan történhetett meg ez a totális visszarendeződés?
A Coca-Cola vélhetően felmérte, melyik társadalmi rétegben kell még kampányolnia, és most éppen a melegek jöttek ki. A Coca-Cola ugyanolyan politikai termék, mint a Fidesz. Kár, hogy az előbbinek a magyar ellenzék is bedőlt. Ha a Coca-Colát azért ünnepeljük, mert elad egy jó sztorit a fogyasztóknak, akkor a Fideszt se kritizáljuk máskor ugyanezért!
Az ország egy részénél kiverte a biztosítékot, hogy a szerelem szabadságának fontosságát meleg párokkal üzeni a márka. De mi lett volna a jobb üzenet? Itt a hét kérdése!