+++ Kérj egy Reggeli feketét! Heti háromszor küldjük neked. Nem linkgyűjtemény: olvasmány. +++
2020. november 27. 07:45
Újságírónk egyik riportalanya elmondta a történetét a Kisalföldnek is. A Győr-Moson-Sopron megyei napilap azonban nem fektetett túl sok energiát az anyag megírásába: a cikk nagy részét az Azonnali riportjából másolták át.
2020. március 6. 13:23
Hiába állnak elvileg egy oldalon, mégis eltűnt a győri polgármester tisztázó kommentje a KESMA-tulajdon Kisalföld oldaláról.
2020. január 27. 16:05
A Kisalföld új vezetője, Varga Ottó már Heves, Békés és Nógrád megyei napilapoknál is volt főszerkesztő.
2020. január 25. 14:08
Azt, hogy öt jelölt is indul a fideszes Dézsi Csaba András ellen, mindössze egy unalmas, Tudnivalók a vasárnapi választáshoz című cikkből tudhatják meg az újságolvasók. A győri napilap Dézsire való szavazás melletti álláspontját közben egy külsős üzletember írta meg. Választás előtti lapszemle!
2020. január 21. 17:00
A Kisalföld szerint nem hírértékű a győri időközi választás jelöltjeinek vitája, ellentétben például azzal, hogy a Hír TV szavazásán mindenki egyetértett Orbán Viktorral.
2019. december 7. 19:01
Megtolta kicsit a fideszes jelölt kampányát a kormánypárti média Győrben.
2019. október 21. 09:55
„Kompromittáló felvételek” kerültek róla elő, „botrányba keveredett” – ennyit tudhatnak csak a Kisalföld olvasói arról, hogy egyébként a magát családapaként hirdető Borkai Zsolt az Adrián orgiázott, és hogy felmerülhet vele kapcsolatban a korrupció gyanúja is.