Az amerikai Juul e-cigaretta gyártója egy kétszáz oldalas tudományos folyóiratot szponzorált, hogy abban kikutassák, hogy le lehet leszokni a hagyományos cigiről a termékeikkel. Idehaza a magyar média oroszlánrészét elárasztották a Philip Morris „reklámcélokat nem szolgáló” PR-cikkei. Dohánytermékeket lassan húsz éve tilos itthon hirdetni, de a cégek így is évente százmilliókat költenek reklámra.
Ha a nagy márkák a szép szóra nem hallgatnak, oda kell ütni Fluor szerint, ahol a legjobban fáj nekik: az imidzsüket romboló figyelmeztetéseket kell rakni a termékeikre, mint a cigisdobozoknál.
Charles Michel szerint a jövőben a világjárványok elleni gyorsabb és hatékonyabb védekezés érdekében az eddigieknél szorosabb együttműködésre van szükség az államok között.
Még az V. kerületi fideszes polgármestert is jobban csípi mint Karácsonyt, az MSZP-s Tüttő Katát pedig hiába tartja okos és jó nőnek, azért elindul ellene a jobbikos Losonczy Pál. De mit keres a plakátján a Sétáló Budapest logója, miközben a pártja rég kihátrált Puzsér mögül? Mit rontott el a 2018-as választáson a Jobbik, mit adott a Jobbiknak Kovács Béla, és milyen volt, mikor Simicska kivásárolta őt a Hír TV-ből? Nagyinterjú.
Ha zavarnak a zacskók és a szívószálak, itt az ideje, hogy zavarjanak a cigarettaszűrők is. Ugyanis évente körülbelül hat billió (!) cigaretta készül a világon, ezek több mint 90 százaléka tartalmaz műanyagból készült szűrőt.
A török elnök szerint a függőséget okozó szerek végső soron a terrorszervezeteket finanszírozzák.
Jövő nyártól már az alpesi ország vasútállomásain is szigorítják a dohányozást.
Meglepően lelkiismeretes választ adott egy fideszes képviselő az Azonnalinak arra a kérdésre: dohányzik-e. Font Sándortól nemcsak azt tudtuk meg, mi az a „grázsozás” vagy hogy melyik cigimárkák voltak a legmenőbbek anno, de azt is, hogy mit neveznek „indián átoknak”.
Nem tiltaná be a dohányzást, ő ugyanis a szabadság oldalán áll – mondta Orbán Viktor miniszterelnök az Azonnali kérdésére a parlamentben.