A klub Mészáros Lőrinc köreinél landolt, de ahhoz már egy kudarcoktól függetlenül is elmozdíthatatlan sportigazgató kellett, hogy még a saját szurkolói is utálják a csapatot.
Élesben teszteltük, hogy néz ki a social distancing a lelátón, amit egyedülálló módon mégis megnyitottak limitált mennyiségű szurkoló előtt a héten. A DVTK mindent megtett a szabályok betartatásáért, de az emberi természetet nem lehet megváltoztatni két hónap alatt.
Megpróbáltunk tömegközlekedve eljutni a Felcsút-Diósgyőr meccsre, és bár ezt a projektet csúnyán elbuktuk, azért így is érdemes kicsit elemezgetni a szerda esti fociőrület történéseit.
Veres Pál nyaralásáról töltött fel képet egy focis sálban pózolva, de ami még megdöbbentőbb, az az ehhez választott sörmárka.
Nehéz értelmezni, mire gondolhatott a DVTK, mikor azt mondta, hogy ha felajánljuk valamelyik alapítványuknak adónk egy százalékát, legalább az jó helyre kerül.
A NER futballmániája olyan pénzeket szór szét a profi klubok körül, aminek köszönhetően a legapróbb változás is beomlaszthatja egy-egy csapat gazdálkodását, miközben az új stadionok üzemeltetése is az állam nyakán marad.
Jó, nem teljesen világhírű, ráadásul inkább egy magyar lelátó pár perces népszerűségéről van szó, de azért világhír!
Szép csendben elengedte az MLSZ a szurkolók teljesen értelmetlen rendszabályozását. Annyira csendben, hogy még beszélni sem akarnak róla.
Miskolcon drágább kimenni egy NB I-es meccsre, mint bárhol Budapesten. Felcsúton viszont legalább a jegy olcsó.