coca-cola
Így lett Kolumbia a földkerekség elsőszámú kokaintermelője
Így lett Kolumbia a földkerekség elsőszámú kokaintermelője

Kolumbia földrajzi adottságai miatt előbb a kannabiszra, később a kokainra specializálódott, utóbbi Escobar és a Medellín-kartell fénykorában vált az ország elsőszámú exportcikkévé, még a kávét is beelőzve. Don Pablot viszont megölték, a nagy kartellek elbuktak, és ma sok kicsi, láthatatlan üzletember kereskedik a droggal. Kolumbiai drogtörténelem az 1960-as évektől napjainkig, első rész.

Olyan rendszert csináltak, ami már a kólát sem védi
Olyan rendszert csináltak, ami már a kólát sem védi

„Olyan országban akarunk élni, ahol a törvény nem csak a kólát védi.” Ez volt a harminc évvel ezelőtti Fidesz-kongresszus mottója. Ma meg, ha valami nincs biztonságban a NER alatt, az a magántulajdon meg a törvényesen garantált versenyszabadság. Hogyan történhetett meg ez a totális visszarendeződés?

Fekő Ádám
Kólát inni ma erősebb statement, mint kimenni a Szigetre

Rendhagyó Sziget-köszöntő a fesztivál negyedik napján. Semmi nem olyan már, mint régen, de 2019-ben is ez az ország legjobb bulija.

Isztin Péter
A Coca-Colát „reklámozni” nem kell félnetek

2019-ben mintha visszatértünk volna jó 50 évvel ezelőttre: a Coca-Cola úgy tűnik, sokak számára még mindig a hanyatló imperializmus bűnös itala. Ez a retorika kínosabb, mint egy kólás szelfi.

Murguly Mátyás
Nem a melegek, inkább a műanyagpalackok miatt kéne bojkottálni a Coca-Colát

Nem az ölelkező bácsik és a puszilkodó nénik veszik el a gyermekeink jövőjét, hanem az élővilág összeomlása.

Tarnay Kristóf Ábel
Nem baj az, ha egy nagy cég kiáll kisebbségek mellett

Sokan és sokszor mondják, hogy a legnagyobb cégek a rendelkezésükre álló publicitást, médiafelületet felhasználhatnák arra, hogy nehéz helyzetben lévő emberek mellett álljanak ki. Tessék, most megteszik.

Gerényi Gábor
A Pesti Srácok újságírója az ország legnagyobb büdzséjű reklámkampányát sem vette észre

És ez a két évvel ezelőtti kampány nemhogy nem váltott ki semmilyen botrányt vagy ellenszenvet, hanem száz százalékban pozitív visszajelzéseket kapott.

Kilenc magyar politikus, aki ingyen elszegődött egy globális italmulti reklámarcának
Kilenc magyar politikus, aki ingyen elszegődött egy globális italmulti reklámarcának

Felelős politikus helyett a hirdetett termékükbe szerelmes lelkes mikroinfluenszerré változott pár magyar ellenzéki közszereplő a Coca-Cola budapesti plakátjaitól, amelyeken melegpárokkal itatta termékét az amerikai italvállalat. Mutatjuk, kik adják el magukat ingyen is a Coca-Colának!

Bukovics Martin
Mi értelme cukros vízzel vitatkozni?

Hogyan lehet az, hogy a feketére festett, egészségtelen cukros ital amerikai gyártója kilenc évvel az Orbán-kormány hatalomra kerülése után a kormány fontos stratégiai partnere ahelyett, hogy a családi vagy szövetkezeti tulajdonú gyümölcslégyártókat hoznák helyzetbe?

A Coca-Cola annyira védi a melegeket, amennyire a határkerítés a magyar anyákat
A Coca-Cola annyira védi a melegeket, amennyire a határkerítés a magyar anyákat

A Coca-Cola vélhetően felmérte, melyik társadalmi rétegben kell még kampányolnia, és most éppen a melegek jöttek ki. A Coca-Cola ugyanolyan politikai termék, mint a Fidesz. Kár, hogy az előbbinek a magyar ellenzék is bedőlt. Ha a Coca-Colát azért ünnepeljük, mert elad egy jó sztorit a fogyasztóknak, akkor a Fideszt se kritizáljuk máskor ugyanezért!

Mivel reklámozza magát a Coca-Cola melegek helyett?
Mivel reklámozza magát a Coca-Cola melegek helyett?

Az ország egy részénél kiverte a biztosítékot, hogy a szerelem szabadságának fontosságát meleg párokkal üzeni a márka. De mi lett volna a jobb üzenet? Itt a hét kérdése!