+++ Kérj egy Reggeli feketét! Heti háromszor küldjük neked. Nem linkgyűjtemény: olvasmány. +++
2019. november 4. 07:14
„Olyan országban akarunk élni, ahol a törvény nem csak a kólát védi.” Ez volt a harminc évvel ezelőtti Fidesz-kongresszus mottója. Ma meg, ha valami nincs biztonságban a NER alatt, az a magántulajdon meg a törvényesen garantált versenyszabadság. Hogyan történhetett meg ez a totális visszarendeződés?
2019. augusztus 10. 16:49
Rendhagyó Sziget-köszöntő a fesztivál negyedik napján. Semmi nem olyan már, mint régen, de 2019-ben is ez az ország legjobb bulija.
2019. augusztus 9. 16:02
2019-ben mintha visszatértünk volna jó 50 évvel ezelőttre: a Coca-Cola úgy tűnik, sokak számára még mindig a hanyatló imperializmus bűnös itala. Ez a retorika kínosabb, mint egy kólás szelfi.
2019. augusztus 9. 10:17
Nem az ölelkező bácsik és a puszilkodó nénik veszik el a gyermekeink jövőjét, hanem az élővilág összeomlása.
2019. augusztus 8. 17:18
Sokan és sokszor mondják, hogy a legnagyobb cégek a rendelkezésükre álló publicitást, médiafelületet felhasználhatnák arra, hogy nehéz helyzetben lévő emberek mellett álljanak ki. Tessék, most megteszik.
2019. augusztus 7. 12:15
És ez a két évvel ezelőtti kampány nemhogy nem váltott ki semmilyen botrányt vagy ellenszenvet, hanem száz százalékban pozitív visszajelzéseket kapott.
2019. augusztus 6. 14:41
Felelős politikus helyett a hirdetett termékükbe szerelmes lelkes mikroinfluenszerré változott pár magyar ellenzéki közszereplő a Coca-Cola budapesti plakátjaitól, amelyeken melegpárokkal itatta termékét az amerikai italvállalat. Mutatjuk, kik adják el magukat ingyen is a Coca-Colának!
2019. augusztus 5. 16:04
Hogyan lehet az, hogy a feketére festett, egészségtelen cukros ital amerikai gyártója kilenc évvel az Orbán-kormány hatalomra kerülése után a kormány fontos stratégiai partnere ahelyett, hogy a családi vagy szövetkezeti tulajdonú gyümölcslégyártókat hoznák helyzetbe?
2019. augusztus 5. 13:56
A Coca-Cola vélhetően felmérte, melyik társadalmi rétegben kell még kampányolnia, és most éppen a melegek jöttek ki. A Coca-Cola ugyanolyan politikai termék, mint a Fidesz. Kár, hogy az előbbinek a magyar ellenzék is bedőlt. Ha a Coca-Colát azért ünnepeljük, mert elad egy jó sztorit a fogyasztóknak, akkor a Fideszt se kritizáljuk máskor ugyanezért!
2019. augusztus 5. 10:49
Az ország egy részénél kiverte a biztosítékot, hogy a szerelem szabadságának fontosságát meleg párokkal üzeni a márka. De mi lett volna a jobb üzenet? Itt a hét kérdése!