Állandósítják a nagykörúti bringasávokat, a tavasszal felfestett ideiglenes megoldások helyett úgy alakítanák át őket, hogy hosszabb távon is fenntarthatók legyenek. Körbetekertünk a Nagykörúton, hogy megtudjuk, milyen most biciklivel közlekedni Budapest egyik legforgalmasabb útján.
Lesz, ahol továbbra is marad az egyszer egy sávosra szűkített nagykörút, máshol viszont a parkolósávokat fogják majd be biciklisávnak Karácsonyék. A főpolgármester a Miniszterelnökség államtitkárának, Fürjes Balázsnak is beszólt.
Az autósok ettől sem fognak repesni, hiszen az amúgy is zsúfolt Hegyalján így csak egy sáv marad nekik. A tömegközlekedők viszont annál inkább örülhetnek.
Biciklin a szabad levegőn, a nyomasztó tömegből kiszakadva, vírusoktól védettebben lehet közlekedni, kampányol a járvány alatti bringás közlekedésért a Magyar Kerékpárosklub, amelynek szóvivője, Halász Áron bővebben is elmondta az Azonnalinak, miért is érdemes metrózás helyett bringázni.
Egy svéd startup azt használta ki, hogy a Nespresso kávékapszulái alumíniumból készülnek, így ha megolvasztják őket, új dolgokat lehet belőlük gyártani, például biciklit.