A változó felszállási rend a sofőrök kárára megy az Egységes Közlekedési Szakszervezet szerint.
A Városi és Elővárosi Közlekedési Egyesület elnöke szerint a 2007-es balesetből okulva a 3-as metró felújítása során egy fontos biztonsági berendezést arrébb kellett volna helyezni, de ez nem történt meg.
A legtöbb gond a zárral és a túl nagy népszerűség miatti üres dokkolókkal lehet. A BKK kérdésünkre azt közölte: még idén bővülhet a flotta az opciós 360 plusz kerékpárral. Karácsony kabinetfőnöke arról beszélt: vizsgálják a bővítés lehetőségét a lakótelepek irányába.
Mi a helyzet a Vitézy által kritizált nagykörúti lámpaprogrammal? Miért a Facebookon üzenget a Városháza Vitézynek? Miből lesz pénz a 14 éven aluliak ingyenes közlekedésére? Erről is kérdeztük Balogh Samut, Karácsony Gergely kabinetfőnökét!
Ingyenes lenne a tömegközlekedés a 14 éven aluliak számára, visszaállna sok helyen a 2x2-es autósáv a Nagykörúton és összehangolnák a jelenleg zajló beruházásokat. Mutatjuk a részleteket!
Az alacsonyabb forgalmú időszakban két folyamatot egyszerre végeztek el, így tíz nappal rövidebb ideig jár forgalomkorlátozásokkal a Blaha Lujza tér felújítása – jelentette be Balogh Samu. Karácsony kabinetfőnöke szerint pazarló elemek voltak az előző városvezetés felújítási tervében, amire sosem volt pénz.
Erre a csökkenő jegyárbevételek miatt lenne szükség. Balogh Samu szerint a felújításokat muszáj volt elkezdeni akkor is, ha így több helyen zajlanak munkálatok egyszerre, ám három kormányzati beruházás „el van fuserálva”, dugódíjjal pedig egyedül a kormány számol.
És ha még meg is épül Óbuda és Újpest között a vasúti híddal párhuzamosan, az is valószínűleg csak 20-25 év múlva lesz esedékes – a híd és a környező terület fejlesztési tervéhez azonban az embereket is megkérdezi a főváros.
Sőt, április óta nem közlekedő hajójáratokra is lehet jegyet venni, miközben a BKK arról még mindig nem adott tájékoztatást, hogy a hozzájuk potyára befolyt milliókkal mihez kezd.
Ez persze nem váltja ki továbbra se a maszkhordást, figyelmeztet a BKK.