államosítás
Elkezdték az oroszok egyenként lenyúlni a náluk ragadt külföldi repülőgépeket
Elkezdték az oroszok egyenként lenyúlni a náluk ragadt külföldi repülőgépeket

A Flightradar24.com oldal darabonként követi az átlajstromozást, egyelőre úgy tűnk, az állami zászlóshajó Aeroflotnak van a legnagyobb étvágya.

776 külföldi tulajdonú repülőgépet államosíthatnak Oroszországban
776 külföldi tulajdonú repülőgépet államosíthatnak Oroszországban

Az Airportal.hu repülési szaklap szerint a legtöbb gépet Bermudában és Írországban jegyezték be, a két ország légügyi hatósága már jelezte, hogy felfüggeszti a járművek alkalmassági engedélyét, mert nincs rálátásuk az állapotukra.

Varga Judit még azelőtt elsietett a Kormányinfóról, hogy kérdezni lehetett volna tőle
Varga Judit még azelőtt elsietett a Kormányinfóról, hogy kérdezni lehetett volna tőle

Rendkívüli Kormányinfót hirdettek meg szerda délutánra Varga Judit sztárvendéggel, elmentünk rá.

A meddőségi központok után vinné az állam a művesekezelést is
A meddőségi központok után vinné az állam a művesekezelést is

Egy gyanús tavalyi közbeszerzés borzolja a kedélyeket a művesekezelést végző hazai szolgáltatók körében. A Magyar Nemzeti Vagyonkezelő sem az érintetteknek, sem lapunknak nem volt hajlandó elárulni semmit.

Lényegében államosítja a vasutat a brit kormány
Lényegében államosítja a vasutat a brit kormány

Grant Shapps közlekedési miniszter megígérte: új állami vasúti társaság alakul az Egyesült Királyságban, az 1994-ben megszűnt cég szörnyű szendvicsei viszont nem térnek rá vissza. A szakszervezetek szerint ez trükkös megszorítás, és olyan ál-államosítás, ami igazából a vasúttársaságok privát milliárdosainak érdekeit szolgálja.

Hiába kapott ki a választásokon, megvalósul Jeremy Corbyn álma: fél évre államosítják a brit vasutat
Hiába kapott ki a választásokon, megvalósul Jeremy Corbyn álma: fél évre államosítják a brit vasutat

Nem is nagyon tehetett mást a brit kormány: 70 százalékkal zuhant be az utasszám, a magáncégek pedig hamar bajba kerültek volna a koronavírus miatt.

MÁV 2018-ban: csak múltja van, jövője nincsen
MÁV 2018-ban: csak múltja van, jövője nincsen

​Egy baleset miatt öt és fél óra alatt tette meg pénteken a MÁV a Budapest-Eger távot. És bár a balesetről nem a vasúttársaság tehet, a csapnivaló utastájékoztatásról, és az utasok mínusz 5 fokban váratásáról már annál inkább. Kezd egyértelművé válni: a MÁV monopóliumának ebben a formában nincs semmi értelme – nem az a kérdés, hogy jöjjön-e a vasút privatizációja, hanem az, hogy mikor.