A pénztáros elkéri az autó forgalmiját, vagy megnézi a kameraképet, és az alapján pötyögi be a hatósági-, vagy a szabad árat a gépbe. De mi van, ha a vevő ezt nem fogadja el?
Rendkívül bonyolulttá teszi a tankolást, hogy péntektől csak a magyar rendszámú autók jogosultak a 480 forintos literenkénti hatósági benzinárra. Lapunknak a MOL egyik korábbi vezető munkatársa nyilatkozott név nélkül a várható tapasztalatokról. A nagyobb töltőállomásoknál valószínűleg nem lesz gond.
– mondta olvasónk.
„Így a benzinkutak vezetői majd felvesznek egy biztonsági őrt, aki maga tereli a tankolni vágyókat a megfelelő kútoszlophoz? Adott a konfliktus” – fogalmazott. Ahol egy kútoszlopról szolgálják ki a két árú terméket, ott a kasszásnak kell eldöntenie, hogy jogos-e az alacsonyabb ár. De mindenképpen kézzel be kell avatkozni a rendszerbe.
– sorolta a lehetséges problémákat olvasónk.
Szerinte két megoldás lehet: szoftveresen telepítik a rendszerbe a felségjelzést és akkor az automatikusan az alacsonyabb árat számolja. Ehhez az kell, hogy a bizonylat kiállítása előtt a vevő közölje a rendszámot, a pénztáros ellenőrizze le a kamerán és ez alapján választja ki a megfelelő vevőkódot. A másik, hogy manuálisan kell kiválasztani a kedvezményt, de ez sok hibát generálhat.
NYITÓKÉP: Ugytudjuk.hu
Nem linkgyűjtemény. Olvasmány. A Reggeli fekete hétfőn, szerdán és pénteken jön, még reggel hét előtt – tíz baristából kilenc ezt ajánlja a kávéhoz!
Feliratkozásoddal elfogadod az adatkezelési szabályzatot.