A kettős kereszt elkezdett hashtagesedni. Mutatjuk, milyen volt, milyen lett!
Jakab Péter és csapata nemcsak tartalmilag, de vizuálisan is elkezdte megújítani a Jobbikot. Ennek eddigi leglátványosabb jeleként lecserélte a még a néppártosodás előtti időkből származó logóját a Jobbik, és noha a párt honlapja még nem tükrözi a dizájnváltást, a párt politikusainak Facebook-oldalai, illetve a párt hivatalos facebookos oldala is már az új logóval futnak.
Itt például a pártelnök FB-oldalának borítóképén lehet látni, hogyan néz ki a vizuálisan leegyszerűsített kettőskereszt:
Korábban így nézett ki ez a logó:
Ezt a logót a Jobbik a kezdetek óta használta. A 2006-os kampányban, amikor MIÉP-Jobbik Harmadik Út néven indultak el 2,20 százalékot szerezve, már ez a logó szerepelt a szórólapokon:
A kettőskeresztes logó iránt elfogult olvasóknak érdekes lehet, hogy a 2018-as országgyűlési választási kampányban egy darabig elhagyták a kettőskeresztes logót, és csak szöveget használtak a plakátjaikon:
Nem linkgyűjtemény. Olvasmány. A Reggeli fekete hétfőn, szerdán és pénteken jön, még reggel hét előtt – tíz baristából kilenc ezt ajánlja a kávéhoz!
Feliratkozásoddal elfogadod az adatkezelési szabályzatot.