Vajon mennyit költött a busztársaság a bárki által fillérekért beszerezhető műalkotásra?
Szombaton mutatta be a Volánbusz az új logóját, amire annyira büszke a közlekedési vállalat, hogy a Facebook-oldalát elárasztották az új arculatról szóló anyagok. A logót nem gondolták túl, egy sárga ív alatt a Volánbusz felirat szerepel rajta.
Az Omnibusz kiszúrta, hogy a logó egyébként egy stockfotó, ami a legdrágább esetben is kevesebb, mint 3 euróért letölthető.
Ahogy az Omnibusz is megjegyzi, felmerül a kérdés, hogy mennyit költött a logóra az állami közlekedési vállalat. Az Azonnali természetesen megkérdezte, amint választ kapunk, beszámolunk róla.
FOTÓ: Volánbusz / Facebook
Nem linkgyűjtemény. Olvasmány. A Reggeli fekete hétfőn, szerdán és pénteken jön, még reggel hét előtt – tíz baristából kilenc ezt ajánlja a kávéhoz!
Feliratkozásoddal elfogadod az adatkezelési szabályzatot.