+++ MIBEN FEJLŐDJÜNK, MIRŐL ÍRJUNK? MONDD EL A VÉLEMÉNYEDET AZ AZONNALIRÓL! +++
2019. augusztus 5. hétfő, 10:49
Az ország egy részénél kiverte a biztosítékot, hogy a szerelem szabadságának fontosságát meleg párokkal üzeni a márka. De mi lett volna a jobb üzenet? Itt a hét kérdése!

Ez itt az Azonnali hét kérdése rovata, ahol minden héten felteszünk egy friss, aktuális kérdést mindenféle vicces és komoly válaszokkal!

 

Óriási balhé lett belőle, amiért a Coca-Cola a szerelem szabadságára is felhívta a figyelmet reklámplakátjain a saját termékei mellett. Annyira nem meglepő, hiszen

 

a plakátokon azonos nemű párok láthatók férfi és női verzióban is, ebből pedig főleg a férfi eléggé ki tudja akasztani az ország egy részét.

 

Például a Fidesz egykori frakcióvezető-helyettesét: a korábban a Pride betiltását is javasló Boldog István bejelentette, hogy egészen addig bojkottálja a Coca-Colát, ameddig le nem szedik ezeket a csúnya plakátokat. (Pedig pár évvel ezelőtt Orbán Viktor még személyesen avatta fel a dunaharaszti Coca-Cola üzemet, a sajtófőnöke pedig azóta ereklyeként őrizget egy összegyűrt kólásdobozt.)

 

A Cocánál persze valószínűleg számítottak az ilyen a reakciókra, és őszintén szólva ekkora ingyenreklámot nem is kaphattak volna: az ország nagyjából fele számára már az is szimpatikus dolog, ha Boldog István nem fogyaszt valamit, és ezt vessük össze például azzal, hogy Alföldi Róbert a Facebookon állt ki a márka mellett. Egy márka imidzsének mondjuk nem kérdés, kinek a támogatása kell: a saját szakmájában a legnagyobbak közé került, amúgy is népszerű világpolgár rendezőé, vagy a habzó szájú buzizóké?

 

Na de az okoskodás után feltesszük a hét kérdését is!

 

Szóval ha nem a szerelem szabadságával és az elfogadással reklámozza magát a Coca-Cola, akkor mivel kéne? Szavazz!

 

comments powered by Disqus
Hírszolgáltatás

Az FPÖ kutyás szelfik helyett Strache régi riválisáról szóló posztokkal árasztja el a bukott pártelnök rajongói oldalát.

A jövőben a felhasználók beállíthatják, hogy ha a weboldalakon böngésznek, az onnan származó adatokat ne lehessen összekötni a
Facebook-profiljukkal.

Depresszió, bipoláris zavar és skizoférnia: ezek a betegségek is gyakoribbak voltak ott, ahol rosszabb a levegő minősége – állítja egy új tanulmány.

Azt követelik, hogy a középkor óta megtartott Ducasse D'Ath felvonulást távolítsák el az UNESCO világörökségi listájáról a feketére mázolt vadember figurája miatt.

Annyira felpörgött az ír határ kérdése, hogy még a német kancellár is elmondta, szerinte mik az esélyei Johnsonnak.

A hét kérdése

Egy 34 millió forintos adakozás még bőven nem elég, de nekünk van pár ötletünk arra, hogy mivel lágyíthatná meg Tiborcz szeretett nemzetünk szívét!

Azért ide elnéznénk

Figyelemfelhívó bringatúra Budapestről Szentendrére augusztus 24-én délelőtt.

Beszéddel is készül. Augusztus 24-én, a pesti Jelen bisztróban.

Dumbledore wouldn't let this happen. Augusztus 31-én délután, Budapesten.

Gellért Ádám ad elő a Clio Intézet estjén szeptember 4-én.

Tokaj-Hegyalja legszebb falujában szeptember 13-án végig lehet kóstolni a helyi borászatok legjobb borait.

Ezt is szerettétek

Mire elég, ha Zuzana Čaputová elnök azt mondja magyarul, hogy köszönöm? Jarábik Balázs felvidéki elemző elmagyarázza.

A Coca-Cola ugyanolyan politikai termék, mint a Fidesz. Kár, hogy az előbbinek a magyar ellenzék is bedőlt, írja Techet Péter.

A véleménybuborékok ártanak jobban a demokráciának, vagy pártízezer „hülye” szavazó?

Az Azonnali birtokába kerültek a 2018-as szerződéseik: volt, ahol a kutatási pénznek nevezett összegből focipályát újítottak fel. Hogy mi?! Tényfeltárás!

Twitter megosztás Google+ megosztás