Információnk szerint már be is jelentették a megszűnést, a főváros és környéke fejlesztési feladatait a következő kormányban Vitézy Dávid láthatja majd el.
A Déli körvasút tulajdonképpen a lakóövezetbe irányította volna a teherforgalmat.
Erő Zoltán 2020 januárja óta Budapest főépítésze. Az Azonnalinak elmondta: erős szándék van a fővárosban arra, hogy kétsávosítsák a Rákóczi utat, a Fudan Egyetemről pedig nehezen elképzelhető, hogyan illene bele a Diákváros eredeti terveibe. A városépítés logikájáról a SimCity nevű videójátékból is sokat tanult, nagy házakat szerinte erős emberek építenek, a városépítésre viszont tökös, de konszenzuskereső politikusok kellenek. Interjú!
Budapesti Las Vegas, kajak-kenu sportakadémia. A Hajógyári-sziget hasznosítása régóta várat magára, az eddigi tervek azonban elbuktak, nem utolsósorban azért, mert komoly természetkárosítással jártak volna. Azt még nem tudni, hogy Demeter Szilárd popkulturális központja mekkora léptékű fejlesztés lesz.
Jó esetben olcsó, gyorsan lehet telepíteni, autómentes, pontos, élmény belőle kinézni, mondja az egyik oldal. Belerondít a városképbe, sokszor le kell állítani, csak turisztikai céllal érdemes csinálni, válaszol a másik. Egyre több van belőle – hóbort vagy a közöségi közlekedés új útja a libegő?
Lesz, ahol továbbra is marad az egyszer egy sávosra szűkített nagykörút, máshol viszont a parkolósávokat fogják majd be biciklisávnak Karácsonyék. A főpolgármester a Miniszterelnökség államtitkárának, Fürjes Balázsnak is beszólt.
Eddig csak az elsőajtós felszállást függesztették fel, most a sofőr közvetlen környezetét is elkerítik a járványveszély miatt.
Ahhoz, hogy a térkép dugót jelezzen egy berlini hídon és utcán, elég volt 99 bekapcsolt okostelefonnal elvonulni rajta, méghozzá a Google berlini székházától pár lépésnyire.
A közvélemény előtt többnyire ismeretlen arcok jelentkeztek a BKK vezérigazgatói pályázatára, pedig az öt jelölt már évek, vagy épp évtizedek óta legyeskedik a Városháza körül. De kik is állnak a jelöltek mögött, és meg lehet-e úgy váltani a BKK-t, hogy közben nem az integráció felé halad a Budapest-környéki közlekedés? Utánajártunk, kik irányíthatják majd Budapest közlekedését.
Itt egy hír, aminek minden low cost-utazó örülhet: nem kell többet a balkáni állapotokat idéző karámban tolongani a budapesti reptéren, új komplexum épült a fapadosoknak.