A projektet peres úton fúrták meg a civilek, mondván, teherforgalmi korridort csinálna Budapest belvárosából.
A Déli körvasút tulajdonképpen a lakóövezetbe irányította volna a teherforgalmat.
A Városi és Elővárosi Közlekedési Egyesület elnöke szerint a 2007-es balesetből okulva a 3-as metró felújítása során egy fontos biztonsági berendezést arrébb kellett volna helyezni, de ez nem történt meg.
Egy csomó szerelvény meg beragadt a kocsiszínbe, nem világos, hogyan indul majd meg a hétfő reggeli üzem.
Jó esetben olcsó, gyorsan lehet telepíteni, autómentes, pontos, élmény belőle kinézni, mondja az egyik oldal. Belerondít a városképbe, sokszor le kell állítani, csak turisztikai céllal érdemes csinálni, válaszol a másik. Egyre több van belőle – hóbort vagy a közöségi közlekedés új útja a libegő?
Dorner Lajos szerint nonszensz a felújítás, mert aközben úgyis rájönnek majd, hogy inkább újjá kéne építeni a Lánchidat, így pedig a végén sokkal hosszabb és költségesebb lesz az egész. A VEKE-elnök szerint alapból csak 20-25 százalékkal kerülne többe az újjáépítés, mint a felújítás, a főváros viszont kérdésünkre közölte: ragaszkodnak a felújításhoz.
Üres frázisok helyett konkrét intézkedések megtétele mellett kötelezné el a győri polgármesterjelölteket a VEKE.