A Politico szerint az EU Reporter úgy jelenített meg reklámcikkeket a Huawei-nek, hogy nem tüntette fel, hogy azok fizetett tartalmak. A cikk megjelenése óta több korábbi anyagra utólag kitették a „szponzorált” jelzést. Az egyik kifogásolt cikkhez hasonlók a magyar médiában is többször megjelentek már.
A CDU és a CSU egy-egy parlamenti képviselőjéről is kiderült: anyagi támogatást kaptak a szájmaszkok beszerzéséért a győztes cégtől. Mindez ismét rávilágított a lobbitevékenységek problémájára. Noha a két politikus távozik, az ügy árthat a kereszténydemokrata kormánypártoknak: a most hétvégi két tartományi választást már fel is adták igazából, de az elégedetlenség az őszi szövetségi választásokig kitarthat.
A zeneipar volt a járvány okozta lezárások egyik első gazdasági áldozata, és valószínűleg ez fog a legkésőbb tudni talpraállni a válságból. Varga Balázs, a Tixa jegyiroda, valamint a Fekete Zaj fesztivál tulajdonosa több fronton is rálát a szakmára, amelynek szerinte megújulásra van szüksége, nagyobb egységre és innovatívabb hozzáállásra. Interjú!
Öt év alatt a többszörösére nőtt az az összeg, amit a nagy techcégek lobbizásra költenek az EU-ban, ráadásul átláthatatlan, mit tudnak tényleg befolyásolni, miközben az EU elvileg évek óta megregulázni készül őket.
Van egy állami szervezet, amelynek az a dolga, hogy az ország jó hírét vigye a világban. Amerikában ezt úgy sikerült véghezvinni, hogy dollármilliókért megbíztak egy washingtoni PR céget, amely aztán nem csinált jóformán semmit. A cég illetékes, elég szépen megfizetett alkalmazottja pedig egy Amerikában élő, a kormánypárthoz közeli történész húga. Nem, a sztori kivételesen nem magyar, hanem lengyel.
A román államfő a román kormánypártot védő levelet kapott Trump ügyvédjétől, Rudy Giulianitól. Ezt a PSD két napig büszkén lobogtatta, aztán Giuliani simán bevallotta, hogy jól megfizették a levélért.