Jó esetben olcsó, gyorsan lehet telepíteni, autómentes, pontos, élmény belőle kinézni, mondja az egyik oldal. Belerondít a városképbe, sokszor le kell állítani, csak turisztikai céllal érdemes csinálni, válaszol a másik. Egyre több van belőle – hóbort vagy a közöségi közlekedés új útja a libegő?
Ha kíváncsi vagy, hogy melyik magyarországi párttal értesz legjobban egyet környezeti kérdésekben, akkor neked szól a Vokskabin új tesztje!
A járvány miatt most különösen kockázatos tömegközlekedéssel utazniuk az időseknek, de a BKK nem tervezi, hogy átmenetileg megvonja a kedvezményüket.
Üres frázisok helyett konkrét intézkedések megtétele mellett kötelezné el a győri polgármesterjelölteket a VEKE.
Hiába jönnek új buszok, újra tömegesen maradhatnak ki a járatok: a szakszervezet szerint a Volánbusz nem tudja kezelni a helyzetet.
Nagyobb baja is van Győrnek a polgármester szexbotrányánál: csúcsidőben folyamatosan maradnak ki a buszok, megoldás egyelőre nem látszik.
Te is jót röhögtél, hogy a HÉV átnevezésével varázsolnak gyorsan új metróvonalat Budapesten? Nem mindegy, hogy HÉV-nek vagy metrónak hívják ugyanazt? Utánajártunk!
Föld alá vinnék a HÉV-et, de már idéntől 5-ös metrónak hívnák. Ilyen alapon bármi lehetne a hatos metró: mi legyen az?
Bár harminc éve magunk mögött hagytuk a kommunizmust, mégis a Kádár-rendszer okozta sebek miatt omlik össze egy-egy napra a főváros közlekedése a 4-6-os villamos és a 3-as metró felújítása alatt. Közben pedig egy egyelőre megnyerhetetlen meccsben Béccsel próbálunk versenyezni ahelyett, hogy a Budapesthez ma már történelmileg és urbanisztikailag is közelebb álló Prágára tekintenénk példaként.