e-cigaretta
Fizetett kutatástól a „nemreklámig”: így támadnak fel újra a betiltott dohányhirdetések
Fizetett kutatástól a „nemreklámig”: így támadnak fel újra a betiltott dohányhirdetések

Az amerikai Juul e-cigaretta gyártója egy kétszáz oldalas tudományos folyóiratot szponzorált, hogy abban kikutassák, hogy le lehet leszokni a hagyományos cigiről a termékeikkel. Idehaza a magyar média oroszlánrészét elárasztották a Philip Morris „reklámcélokat nem szolgáló” PR-cikkei. Dohánytermékeket lassan húsz éve tilos itthon hirdetni, de a cégek így is évente százmilliókat költenek reklámra.

Erdoğan most az e-cigaretta gyártókba szállt bele
Erdoğan most az e-cigaretta gyártókba szállt bele

A török elnök szerint a függőséget okozó szerek végső soron a terrorszervezeteket finanszírozzák.