A Városi és Elővárosi Közlekedési Egyesület elnöke szerint a 2007-es balesetből okulva a 3-as metró felújítása során egy fontos biztonsági berendezést arrébb kellett volna helyezni, de ez nem történt meg.
Egy csomó szerelvény meg beragadt a kocsiszínbe, nem világos, hogyan indul majd meg a hétfő reggeli üzem.
Erre a csökkenő jegyárbevételek miatt lenne szükség. Balogh Samu szerint a felújításokat muszáj volt elkezdeni akkor is, ha így több helyen zajlanak munkálatok egyszerre, ám három kormányzati beruházás „el van fuserálva”, dugódíjjal pedig egyedül a kormány számol.
Kiss Ambrus főpolgármester-helyettestől azt is megtudtuk, hogy a hármas metrót és a frankfurti villamoskocsikat is klimatizálhatják, és hogy a főváros nem fogja őrizni a Fidelitas kaszáitól a méhlegelőket.
Vele ellentétben Gyurcsány Ferenc nem is tud gitározni, de azért elásta a DK-val a csatabárdot, nem hajlandó nevén nevezni Berki Krisztiánt, és értelmetlennek tartja bejárni a Fővárosi Közgyűlésbe csak azért, hogy meghallgassa Tarlóst. De elfogadna-e Tarlóstól tanácsot, és lesz-e Kálmán Olga az alpolgármestere? Nagyinterjú Karácsony Gergellyel.
A Metróért Egyesület elnöke szerint minden kétséget kizárólag az elvileg már március 28-a óta felújítva Budapesten lévő metrókocsit fotózták le egy Moszkva melletti városban teljesen lestrapált állapotban. Bíró Endre az Azonnalinak azt mondta, ezt a pályaszám és a kocsi egy másik egyedi vonása is bizonyítja.
Elkészültek a 2-es metró és a gödöllői HÉV összekötésének, megvalósítási tanulmányai, hamarosan pedig már az engedélyes tervek is készen lesznek. A projektből viszont csak akkor lesz valami, ha az EU ad rá pénzt. Tarlós István a Budapestinfón azt is bejelentette: a 3-as metró Kálvin téri állomásán is lehet lift. Az MSZP-s Horváth Csaba az Azonnalinak elmondta: miért most jut eszükbe akadálymentesíteni a metrót, hiszen mikor hatalmon voltak, ezt nem tették meg.