+++ Kérj egy Reggeli feketét! Heti háromszor küldjük neked. Nem linkgyűjtemény: olvasmány. +++
Kardos Gábor
2018. február 14. szerda, 14:38
Az amerikai marketing manapság inkább egyedülállókat, mint párokat céloz. Ők ugyanis többet fogyasztanak.

 

Amerikában már a felnőtt lakosság több mint fele szingli, így Valentinkor a cégek marketingje egy ideje már inkább őket célozza meg, nem pedig valódi párokat.

 

A trend nagyjából hasonló mindazokban a „fejlett” országokban, ahol az ilyen Valentin-Halloween-Black Friday-típusú (marketing) ünnepekre kerül át a hangsúly és a hagyományos ünnepek (karácsony, húsvét) is kommercializálódtak.

 

A folyamat globálisan része magánéletünk átfogó piacosításának, amit egyre több területen érezhetünk – vagy éreznünk és tudatosítanunk kellene. Valójában épp emiatt van egyre több szingli, a nagyobb fogyasztás érdekében, ami persze nem az emberek érdeke, hanem az utóbbi másfél évtizedben magánéletünket globálisan eltulajdonító cégeké.

 

Magyar szingli-statisztikáról nem tudok, de jó eséllyel ezen a téren hamarabb érjük utol a „fejlett Nyugatot”, mint gazdaságilag vagy a közéleti kultúra terén.

 

Kívánjunk tehát a cégekkel együtt boldog Valentint minden (aktuális vagy jövendőbeli) szinglinek... Vagy inkább találjunk ki már valami nagyon mást! Mondjuk ne a marketinget ünnepeljük, hanem a szerelmet és ne akkor, amikor a piac urai megmondják, hanem amikor épp jónak tartjuk. Szívből, szabadon.

 

Avagy már ebben sincs jobb választásunk, mint az ügyeletes, negatív mantra szerint a pártpolitikában?

 

comments powered by Disqus
Hírszolgáltatás

Mi történt pontosan Szombathelyen, és mi fog történni a városban az őszi választáson? Az Azonnali helyben járt utána!

Egy amerikai zoológus válaszolt az égető kérdésre: nem kell például állandóan zabálniuk, mint a teheneknek.

Tommy Robinson szerint a brilépés leghangosabb szószólója végső soron ugyanúgy egy milliomos tőzsdebróker, aki lenézi a melósokat.

Sok-sok gyerek születik, mi meg döntsük el, milyen Európában nőjenek fel. Erről szól a klip.

Mutatjuk 2019 Budapestjének valószínűleg legígéretesebb gyakornokságát: a miénket.

A hét kérdése

A Notre-Dame hétfői katasztrófája egész Európát megmozgatta. De vajon mi tudná összehozni a magyarokat?

Azért ide elnéznénk

Az Azonnali összeültet vitázni pár ifjú politikust április 25-én az Aurórában. Regisztráljatok!

Működik-e az ökologikus vidékfejlesztés? Mit kéne csinálniuk az önkormányzatoknak? Konferencia április 26-án.

Bringázz április 28-án a Margitsziget és a Városliget között több száz másik emberrel!

Április 25–28. között a Millenáris Parkba ismét kivonulnak a kiadók, és sok szerző is ott lesz.

Hogyan teljesített az Európai Bizottság a luxemburgi Jean-Claude Juncker vezetése alatt? Április 29-én a Corvinus Egyetemen megtudhatod.

Ezt is szerettétek

György Péter a Notre-Dame-on kívül a legújabb trianoni emlékmű terveiről is beszélt az Azonnalinak. Interjú!

Mi történt a dél-balkáni országgal és a Magyarországon menedékjogban részesített Nikola Gruevszki pártjával?

Révész Máriusz kormánybiztos Azonnalinak tett ígérete szerint kátyúzni is fognak a pénzből!

Elmentünk egy kampányfórumra Újvidéken, mert most először szavazhatnak az EP-választáson a vajdasági magyarok. Riport!

Twitter megosztás Google+ megosztás