Az amerikai marketing manapság inkább egyedülállókat, mint párokat céloz. Ők ugyanis többet fogyasztanak.
A trend nagyjából hasonló mindazokban a „fejlett” országokban, ahol az ilyen Valentin-Halloween-Black Friday-típusú (marketing) ünnepekre kerül át a hangsúly és a hagyományos ünnepek (karácsony, húsvét) is kommercializálódtak.
A folyamat globálisan része magánéletünk átfogó piacosításának, amit egyre több területen érezhetünk – vagy éreznünk és tudatosítanunk kellene. Valójában épp emiatt van egyre több szingli, a nagyobb fogyasztás érdekében, ami persze nem az emberek érdeke, hanem az utóbbi másfél évtizedben magánéletünket globálisan eltulajdonító cégeké.
Kívánjunk tehát a cégekkel együtt boldog Valentint minden (aktuális vagy jövendőbeli) szinglinek... Vagy inkább találjunk ki már valami nagyon mást! Mondjuk ne a marketinget ünnepeljük, hanem a szerelmet és ne akkor, amikor a piac urai megmondják, hanem amikor épp jónak tartjuk. Szívből, szabadon.
Avagy már ebben sincs jobb választásunk, mint az ügyeletes, negatív mantra szerint a pártpolitikában?
Nem linkgyűjtemény. Olvasmány. A Reggeli fekete hétfőn, szerdán és pénteken jön, még reggel hét előtt – tíz baristából kilenc ezt ajánlja a kávéhoz!
Feliratkozásoddal elfogadod az adatkezelési szabályzatot.