Egyszerűsített logót kap Budapest, a fővárosi fenntartású cégek esetében pedig egységes ernyőarculattal cserélnék le a jelenlegi összevisszaságot.
2020 tavaszán a Budapest Városarculati Nonprofit Kft. (BVA) Budapest meglévő arculatának továbbfejlesztésére és kiegészítésére írt ki pályázatot. A pályázat célja az volt, hogy a jelenleg káoszosan sokféle megjelenésű budapesti cégek arculatát egységesítsék.
A pályaműveket hattagú zsűri értékelte, ebben a város főpolgármester-helyettestől kezdve a BVA ügyvezetőjéig több szakember vett részt. A kiválasztásban fontos szerepet játszott, hogy a jelenlegi Budapest-brandre építsen és kiegészítse azt, valamint az is, hogy minden médiafelületen használható legyen.
A cég nyertes dizájnja egy olyan ernyőarculat, ami karakteres dizájnelemek alkalmazásával épít a jelenlegi márkára.
Erre a hálóra illeszkednek majd különböző formák, amelyek más és más üzeneteket hordozhatnak attól függően, hogy melyik fővárosi fenntartású cég vagy szervezet dizájnjába épülnek majd bele. A budapesti önkormányzathoz tartozó cégek így lehetőséget kapnak arra, hogy egységesen és identitásukat megőrizve reprezentálják magukat.
Faix Csaba, a BVA ügyvezetője elmondta, várhatóan néhány év munkájába is beletelhet, mire minden egyes intézmény arculatát lecserélik az új dizájnra.
FOTÓK: Antal Róbert-István / Azonnali
Nem linkgyűjtemény. Olvasmány. A Reggeli fekete hétfőn, szerdán és pénteken jön, még reggel hét előtt – tíz baristából kilenc ezt ajánlja a kávéhoz!
Feliratkozásoddal elfogadod az adatkezelési szabályzatot.