Lecserélte a néppártosodás előtti időkből származó logóját a Jobbik

Szerző: Bukovics Martin
2020.05.19. 11:41

A kettős kereszt elkezdett hashtagesedni. Mutatjuk, milyen volt, milyen lett!

Lecserélte a néppártosodás előtti időkből származó logóját a Jobbik

Jakab Péter és csapata nemcsak tartalmilag, de vizuálisan is elkezdte megújítani a Jobbikot. Ennek eddigi leglátványosabb jeleként lecserélte a még a néppártosodás előtti időkből származó logóját a Jobbik, és noha a párt honlapja még nem tükrözi a dizájnváltást, a párt politikusainak Facebook-oldalai, illetve a párt hivatalos facebookos oldala is már az új logóval futnak.

Itt például a pártelnök FB-oldalának borítóképén lehet látni, hogyan néz ki a vizuálisan leegyszerűsített kettőskereszt:

Korábban így nézett ki ez a logó:

Ezt a logót a Jobbik a kezdetek óta használta. A 2006-os kampányban, amikor MIÉP-Jobbik Harmadik Út néven indultak el 2,20 százalékot szerezve, már ez a logó szerepelt a szórólapokon:

A kettőskeresztes logó iránt elfogult olvasóknak érdekes lehet, hogy a 2018-as országgyűlési választási kampányban egy darabig elhagyták a kettőskeresztes logót, és csak szöveget használtak a plakátjaikon:

Bukovics Martin
Bukovics Martin az Azonnali alapító-főszerkesztője

Német anyanyelv, gradišćei gyökerek, pécsi szőlő, olasz parkolási bírságok. Az Azonnalitól való távozása óta itt olvasható: Gemišt

olvass még a szerzőtől

Tetszett a cikk?

Az Azonnali hírlevele

Nem linkgyűjtemény. Olvasmány. A Reggeli fekete hétfőn, szerdán és pénteken jön, még reggel hét előtt – tíz baristából kilenc ezt ajánlja a kávéhoz!

Feliratkozásoddal elfogadod az adatkezelési szabályzatot.

Kommentek