Az ország egy részénél kiverte a biztosítékot, hogy a szerelem szabadságának fontosságát meleg párokkal üzeni a márka. De mi lett volna a jobb üzenet? Itt a hét kérdése!
Óriási balhé lett belőle, amiért a Coca-Cola a szerelem szabadságára is felhívta a figyelmet reklámplakátjain a saját termékei mellett. Annyira nem meglepő, hiszen
Például a Fidesz egykori frakcióvezető-helyettesét: a korábban a Pride betiltását is javasló Boldog István bejelentette, hogy egészen addig bojkottálja a Coca-Colát, ameddig le nem szedik ezeket a csúnya plakátokat. (Pedig pár évvel ezelőtt Orbán Viktor még személyesen avatta fel a dunaharaszti Coca-Cola üzemet, a sajtófőnöke pedig azóta ereklyeként őrizget egy összegyűrt kólásdobozt.)
A Cocánál persze valószínűleg számítottak az ilyen a reakciókra, és őszintén szólva ekkora ingyenreklámot nem is kaphattak volna: az ország nagyjából fele számára már az is szimpatikus dolog, ha Boldog István nem fogyaszt valamit, és ezt vessük össze például azzal, hogy Alföldi Róbert a Facebookon állt ki a márka mellett. Egy márka imidzsének mondjuk nem kérdés, kinek a támogatása kell: a saját szakmájában a legnagyobbak közé került, amúgy is népszerű világpolgár rendezőé, vagy a habzó szájú buzizóké?
Na de az okoskodás után feltesszük a hét kérdését is!
Nem linkgyűjtemény. Olvasmány. A Reggeli fekete hétfőn, szerdán és pénteken jön, még reggel hét előtt – tíz baristából kilenc ezt ajánlja a kávéhoz!
Feliratkozásoddal elfogadod az adatkezelési szabályzatot.