Joachim B. Olsen szerint ott kell kampányolni, ahol a szavazók vannak, márpedig az internet fele jelenleg is felnőtt tartalomból áll.
Ameddig a magyar politikusok azon problémáznak, hogy az egyenlőtlen médiaviszonyok között nem tudják elérni a potenciális szavazókat, Dánia megint dobott egy nagyot: a liberálisokat képviselő Joachim B. Olsen a világ legnépszerűbb pornóoldalán, a Pornhubon vásárolt reklámokat, és abban reménykedik, többek közt ez segíti majd hozzá, hogy újra bekerüljön a dán parlamentbe a június 5-i választások után.
A szlogen is egyszerű:
Olsen szerint manapság már mindenhol fel kell tűnni, de egészen szakmai szempontot is felvillantott: “Az internet fele pornó. Tehát oda kell menni, ahol a szavazók vannak” - mondta a Copenhagen Postnak.
A 2004-es athéni olimpián súlylökésben ezüstérmet szerzett Olsen állítása szerint a pártjával sem egyeztetett különösebben a kampányról, de azzal tisztában van, hogy nem mindenkinek tetszik a kampány. „Annyira nem foglalkozok ezzel. Akik figyelnek, azok tudják, hogy politikusként komoly vagyok, de van humorérzékem is. Szerintem ez egy jó poén.”
FOTÓ: Wikipedia
Nem linkgyűjtemény. Olvasmány. A Reggeli fekete hétfőn, szerdán és pénteken jön, még reggel hét előtt – tíz baristából kilenc ezt ajánlja a kávéhoz!
Feliratkozásoddal elfogadod az adatkezelési szabályzatot.