Több pénzért hirdettek Facebookon a brexit-ellenesek az elmúlt hét hónapban, mint a kilépést pártolók.
Harmadával többet költenek Facebook-hirdetésekre a brexitet – magyar szóval a brilépést – ellenző csoportok – derül ki a Politico összesítéséből. A lap tavaly októbertől idén április 20-ig vizsgálta a kiadásokat.
Ez azt jelenti, hogy a két legnagyobb Anglia EU-ban maradását szorgalmazó szervezet – a People’s Vote UK és a Best for Britain –
Ezzel szemben a brilépéspártiak csak kevesebb, mint 500 ezer fontot (186 millió forint) fizettel hirdetésre a közösségi oldalon. Utóbbi összeget olyan szervezetek hozták össze, mint a Britain’s Future és a Nigel Farage által nemrégiben alapított Brexit Párt. Utóbbi egyébként csak áprilisban eddig húszezer fontot (közel 7,5 millió forint) költött Facebook-reklámra.
Jelen állás szerint október 31-ig kellene elhagynia az Európai Uniót a briteknek.
FOTÓ: European Parliament
Nem linkgyűjtemény. Olvasmány. A Reggeli fekete hétfőn, szerdán és pénteken jön, még reggel hét előtt – tíz baristából kilenc ezt ajánlja a kávéhoz!
Feliratkozásoddal elfogadod az adatkezelési szabályzatot.